ایلام؛

نقش شهید طهماسبی در دوران دفاع مقدس

امام جمعه ایلام گفت: سردار طهماسبی اسوه مجاهدت و ایثار بود.

نقش شهید طهماسبی در دوران دفاع مقدسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مراسم تشییع پیکر شهید حاج صارم طهماسبی با اشاره به رشادت های این شهید والا مقام در دوران دفاع مقدس گفت: شهید صارم طهماسبی ، اسوه مجاهدت ، ایثار و فداکاری است که جوانان ما باید از وی الگو بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی افزود: سردار طهماسبی نه تنها در دوران دفاع مقدس نقش بسزایی در دفاع از کیان اسلامی داشت ، بلکه قبل از جنگ تحمیلی نیز در لبنان و همراه شهید چمران آموزش های چریکی و نظامی دیده بود.

وی خاطر نشان کرد: سردار طهماسبی نمونه ای از دلاورمردی های دلیرمردان این منطقه در پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلابی بود.

در دامه این مراسم، سردار نور الهی هم رزم شهید طهماسبی به بیان خاطراتی از این شهید والا مقام پرداخت و هچنین رستمیان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیزنامه آیت الله شهیدی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به خانواده شهید طهماسبی را قرائت کرد.

سردار شهید حاج صارم طهماسبی جانباز 70 درصد آبدانانی در سن 61 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در گلزار شهدای شهرستان آبدانان به خاک سپرده شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: شهید ، سردار ، دفاع مقدس ، ایلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.