به بهانه پخش مجدد سریال؛

داستان‌های «آسمان من» فانتزی نیست

شیوا خسرومهر بازیگر سینما،‌ تئاتر و تلویزیون از نقش‌آفرینی خود در «آسمان من» گفت.

شیوا خسرومهر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نقش‌آفرینی خود در مجموعه «آسمان من» اظهار داشت: من در «آسمان من» ایفاگر نقش «آمنه» بودم. آمنه شناسنامه کامل، مشخص و دقیقی داشت و هومان فاضلی، نویسنده مجموعه با انتخاب من برای نقش «آمنه» موافق بود. اکثر مواقع سر صحنه حاضر می‌شد و در مورد نقش با هم صحبت می‌کردیم، برای رسیدن به این نقش. چون از نظر سنی با من اختلاف داشت با گریم ایمان امیدواری که طراح گریم این مجموعه بود، به نقش نزدیک شدم.

وی در مورد همکاری خود با محمدرضا آهنج بیان کرد: آشنایی من با محمدرضا آهنج به سریال «ملکوت» برمی‌گردد. برای «ملکوت» دو بار از طرف محسن شایان‌فر و محمدرضا آهنج دعوت به کار شدم اما چون مشغول کار دیگری بودم، نتوانستم برای سریال «ملکوت» با آن‌ها همکاری کنم. در واقع «آسمان من» اولین تجربه همکاری من با محمدرضا آهنج بود. روزی که سعید آهنج انتخاب بازیگر «آسمان من»، با من تماس گرفت را به یاد دارم. وقتی به دفتر رفتم از آهنج پرسیدم: چرا من را برای این مجموعه انتخاب کردید؟ گفت: شما را از زمان سریال «ملکوت» که به دفتر آمده بودید، در ذهن داشتم. خدا را شکر در این حرفه من ردپای خوبی از خودم باقی گذاشتم.

خسرومهر در خصوص دیگر بازیگران این مجموعه عنوان کرد: بازیگران این مجموعه از دوستان من هستند و با اکثر آن‌ها سابقه همکاری داشتم، خیلی خوشحالم که در کنار بازیگرانی چون دانیال حکیمی، امین حیایی، امیر کاوه آهنین جان،‌ سودابه بیضایی، پژمان بازغی و ... در این مجموعه حضور داشتم. همچنین تجربه همکاری با حسن پورشیرازی که قبل‌تر نیز با او سابقه همکاری داشتم، بسیار لذت‌بخش بود. پارتنر خیلی در کار اهمیت دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مخاطبان با آثاری در این ژانر ارتباط برقرار می‌کنند، گفت: مردم با موضوع امنیت پرواز خیلی بیگانه نیستند و از طرفی داستان‌های «آسمان من» فانتزی نیستند و واقعی است.

خسرو مهر با اشاره به اینکه پخش «آسمان من» از شبکه افق خیلی دیده نشد، بیان کرد: پخش این مجموعه از شبکه سه سیما به مراتب پر بیننده‌تر از شبکه افق است. پخش «آسمان من» از شبکه افق خیلی دیده نشد و بدون شک بازخوردی که این مجموعه از شبکه سه خواهد داشت، شبکه افق نداشته است.

وی در پایان مطرح کرد: همکاری با محمدرضا آهنج به دلیل داشتن گروهی حرفه‌ای بسیار خوب بود و امیدوارم باز هم سعادت همکاری با او را داشته باشم. امیدوارم مردم از دیدن آسمان من لذت ببرند و این مجموعه را دوست داشته باشند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار