لرستان؛

نشریه های بروجرد در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های کشور

مسئول امور مطبوعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: هفت نشریه این شهرستان در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های کشور حضور دارند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ ارجمندی افزود: نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های کشور از 17 تا 23 آبان ماه به مدت یک هفته در مصلی امام خمینی(ره) تهران برپا است.

وی گفت: پنج شماره آخر نشریات و یک نسخه به انتخاب مدیر مسئولان نشریات تابش بروجرد، سفیر قلم، فرهنگ، پیغام، نسیم، شمیم و آفتاب شهر بروجرد به این نمایشگاه ارسال شده است.

مسئول امور مطبوعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد افزود: شرکت نشریات بروجرد در این نمایشگاه فرصت خوبی است تا با شیوه های نوین نگارش و محتوا در این زمینه آشنا شوند.

وی گفت: نشریات بروجرد نیاز به کار حرفه ای و آموزش بیشتری دارند و باید نسبت به تشکیل هیات تحریریه و ارتقای ظرفیت رسانه ای خود برای رقابت با سایر رسانه ها اقدام کنند.

امسال حدود ٧٠٠ رسانه در قالب گروه های عمومی و خانواده، دین و اندیشه، فرهنگی و هنری، سیاسی و اقتصادی، آموزشی تخصصی، محلی و منطقه ای، موسسات مطبوعاتی، روزنامه ها و خبرگزاری ها در قالب ٦٠٠ غرفه با شعار نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه در نمایشگاه مطبوعات حضور دارند.

نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های کشور از ١٧ تا 23 آبان به مدت یک هفته از ساعت ٩ تا ٢٠ در مصلی امام خمینی(ره) تهران برپا است.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.