لرستان؛

راه یابی 3 کشتی گیر پلدختری به مسابقات کشوری

رئیس هیات کشتی استان لرستان گفت: سه کشتی گیرفرنگی کار نوجوان پلدختری با کسب عنوان قهرمانی مسابقات انتخابی استان ، به رقابت های کشوری راه یافتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عزیز پور افزود: محمد مهرابی در وزن 46 کیلوگرم ،محمد دانیالی در وزن 50 کیلو گرم و رضا ایمانی در وزن 69 کیلوگرم راهی مسابقات کشتی نوجوانان کشوری شدند .

وی با اشاره به پیشرفت کشتی پلدختر به ویژه در رده های پایه گفت: در 9 وزن در مسابقات انتخابی کشتی فرنگی استان پنج کشتی گیر پلدختری به بخش پایانی و نهایی راه یافتند.

وی افزود: پلدختر در سه وزن این دوره از مسابقات توانست با اقتدار مقام نخست را کسب کند و این سه نفر به مسابقات کشتی نوجوانان کشور راه یافتند که این نشان دهنده پیشرفت کشتی پایه شهرستان پلدختر است.

رئیس هیات کشتی لرستان گفت: کشتی لرستان در تمام رده های پایه و بزرگسالان در رشته آزاد و فرنگی جز شش تیم برتر کشور است ومرتضی قیاسی یکی از کشتی گیران استان نیز توانست در مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان مقام نخست را کسب کند .

عزیزپور افزود: در مسابقات انتخابی استان به میزبانی پلدختر، کشتی گیران استان ، کشتی خوب و حساسی را به معرض نمایش گذاشتند و کیفیت و سطح قدرت و تکنیک کشتی گیران بسیار بالا بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.