اصفهان؛

"حسین آباد" قهرمان نخستین دوره گراپلینگ استان شد

مسابقات چهار جانبه گراپلینگ استان اصفهان با قهرمانی تیم باشگاه شهدای حسین آباد پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای  باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان رسول احمدی مسئول هیأت کشتی های سنتی وساحلی استان اصفهان با اشاره به اینکه این اولین دوره مسابقات رسمی رشته گراپلینگ در استان است گفت: خوشحالیم که شاهد برگزاری اولین دوره این مسابقات به صورت رسمی پس از اعلام حضور این رشته جدید ورزشی در فدراسیون ایران، در اصفهان بودیم.

وی گفت: ما به دنبال آن هسیتم که کشتی های سنتی را بیشتر از پیش در اصفهان گسترش دهیم و هیات کشتی نیز در این راستا کمک شایانی به ما کرده است. این مسابقات نیز آغازی بر آن است که این رشته ورزشی را به جامعه معرفی نماییم.

همچنین پیام موسوی مسئول کشتی گراپلینگ اصفهان در خصوص این رشته ورزشی گفت: این کشتی، ترکیبی از کشتی آزاد و فرنگی، جوجیتسوبرزیلی و جودو است که تنها با فن هایی که با خاک و درگیری حریف مربوط است به هم آمیخته است و اکنون در کشورهایی که کشتی های سنتی در آن رواج دارد، این رشته ورزشی در بخش سنتی ثبت شده است و دارای مسابقات رسمی می باشد.

وی گفت: در کنار اولین دوره مسابقات استانی گراپلینگ با حضور آقای میثم قوتی از داوران فدراسیون کشتی، دوره آموزشی و توجیهی داوری را برگزار کردیم تا داوران استان با شیوه های قضاوت و فن های این رشته بیش از پیش آشنا شوند.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: کشتی ، پارالمپیک ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.