کرمانشاه؛

هر نفس فرد نجات یافته توسط امدادگر برای او عبادت است

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور گفت: کار نجاتگران بسیار زیبا است و نفس هر فرد نجات یافته برای امدادگر عبادت محسوب می شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور گفت: کار نجاتگران بسیار زیبا است و نفس هر فرد نجات یافته برای امدادگر عبادت محسوب می شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی در جلسه شورای اداری جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اظهار کرد: خداوند در بین تمام موجودات زنده ای که آفریده انسان را برترین آنها قرار داده است.

وی تصریح کرد: انسان به دلیل داشتن قوه عقل برترین موجوادت است، زیرا خود می تواند مسیر زندگی را تعیین کند و حرکتی جهت دار داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه برخی از انسانها اهدافی دنیوی و برخی اهدافی اخروی دارند، اظهار کرد: خداوند نعمتی خاص در اختیار انسانها قرار داده که می توانند به بهترین نحو و در راستای سعادتمندی دنیا، آخرت و یا دنیا و آخرت از آن استفاده کنند.

وی عنوان کرد: برخی از انسانها با دیگر افراد متفاوت هستند، زیرا در پی رسیدن به سعادت دنیا و آخرت هستند و اینگونه افراد هدف های والاتری دارند و می خواهند تا بی نهایت زندگی کنند.

 معزی با تاکید بر اینکه افرادی که می خواهند تا بی نهایت زندگی کنند برای سراسر زندگی خویش برنامه ریزی دارند، افزود: اینگونه افراد در نهایت تمام برنامه ریزی ها هدف اصلی را رسیدن به خدا می دانند، زیرا که به خوبی درک می کنند خداوند متعال به ما لطف کرده است.

وی گفت: بسیاری از افراد برای پاسخ دادن به این لطف الهی مسیری برتر از همه مسیرها انتخاب می کنند و اکنون افرادی که در هلال احمر فعالیت دارند در همین مسیر برتر گام نهاده اند.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.