خودروهای مشمول طرح وام 25 میلیونی شرکت سایپا اعلام شد

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا اسامی خودروهای مشمول طرح وام 25 میلیونی را اعلام کرد.

خودروهای مشمول طرح وام 25 میلیونی شرکت سایپا اعلام شدبه گزارش رضا تقی زاده ماکویی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بابیان اینکه ازفردا صبح طرح فروش خودرو از طریق اعطای وام 25 میلیونی در تمامی نمایندگی‌های شرکت سایپا در سراسر کشور اجرایی می‌شود گفت: خودروهای مشمول اعطای وام 25 میلیون تومانی شامل انواع پراید، تیبا، تندر، پارس تندر، خودروی بریلیانس، آریو و نیز ریچ دوکابین، زامیاد 151، و شوکا است.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته سقف عرضه خودرو در طرح وام 25 میلیون تومانی براساس موجودی نمایندگی‌های شرکت سایپا و 60 درصد از تولید این شرکت تا پایان اردیبهشت سال 95 است.

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا با اشاره به اینکه متقاضیان خرید خودرو در این طرح صرفاً برای ثبت نام باید به نمایندگی‌های مجاز سایپا زامیاد و پارس خودور مراجعه کنند اظهار کرد: مراجعه کنندگان برای ثبت نام مدارکی نظیر کپی شناسنامه، کپی کارت ملی به همراه  فرمی که از بانک صادرکننده چک آن صادر شده است به نمایندگی‌های ارائه دهند.

به گفته تقی زاده مشتریان و متقاضیان خرید خودرو در این طرح از سوی نمایندگی‌ها اعتبار سنجی می‌شوند و هر متقاضی با یک کد ملی تنها امکان یک بار ثبت نام را دارد.

وی ادامه داد: 30 روز بعد از اولین تأییدیه بانک عامل ( بانک صادر کننده چک) خودرو قابل تحویل است.

تقی زاده با تاکید بر اینکه متقاضیان صرفاً باید به نماینده های مجاز سایپا درسراسر کشور مراجعه کنند گفت: متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به سایت رسمی این شرکت نیز مراجعه کنند و البته توجه داشته باشند که به هیچ وجه برای ثبت نام به سایت‌های غیر مجاز و دفاتر غیر رسمی مراجعه نکنند.

وی با بیان اینکه نمایندگی‌ها هیچ گونه وجهی را برای ثبت نام از متقاضیان دریافت نمی‌کنند اظهار کرد: متقاضیان از پرداخت هر گونه وجه به هنگام ثبت نام به نمایندگی ها خودداری کنند.

تقی زاده با اشاره به اینکه دولت مبلغ 2 هزارو 500 میلیارد تومان را برای این نوع روش خرید ( اعطای وام 25 میلیون تومانی) در نظر گرفته است گفت: پیش بینی می‌شود در این طرح 100 هزار دستگاه به متقاضیان عرضه شود  ولی آنچه که به ما اعلام شده این است که فعلاً ثبت نام از متقاضیان انجام شود و بنابر شرایط بازار در مقطعی که دولت و وزارت صنعت و معدن وتجارت در مورد آن تصمیم می‌گیرد اجرای این متوقف می‌شود.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: اقتصادی ، صنعت ، سایپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
این بسته اقتصاد که هست برای مردم
خرید خودروی صفر خیانت است به مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
نمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــخریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
دیگه مردم عزیز گول نمی خورند حساب و کتاب بلد شدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
شرکتها خودروساز نگران نباشید حتما میآیم میخریم بهر حال شما این چند سال اخیر حسابی هوای جیب ملت داشتید مگه میشه تو این شرایط سختی که واستون پیش اومده تنهاتون بذاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۱۷ آبان ۱۳۹۴
داستانی قدیمی می گوید:
با زور می شود چیزی را از کسی گرفت ولی با زور نمی شود به کسی
چیزی داد شامل حال و روز این روزهای دولت و خودرو سازان است.
با زور می خواهند به مردم بفروشند.
بابا شما که پول بیت المال را همین جوری می دین به خودروسازان
باز هم بدهید و مردم را به زحمت نیندازید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۱۷ آبان ۱۳۹۴
آخه این چه جور شرایط خوبیه که اولا هم چک میخوان و هم سفته.دوما خودرو رو یک ماه بعد از واریز پول تحویل میدن.سوما اگه مردم چک داشتن که خودشون میرفتن ماشینشو میخریدن.
وایسید تا خودروهاتونو بخرن.به همین خیال باشید
آخرین اخبار