نتایج کامل دیدارهای سری آ

رم فاتح دربی دلاکاپیتاله / یونتوس و اینتر پیروز شدند

در حساس ترین دیدار این هفته رقابت های سری آ ، رم با نتیجه دو بر صفر از سد همشهری خود ، لاتزیو گذشت.

  به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛بازی رم و لاتزیو از هفته دوازدهم سری آ ،در حالی برگزار شد که رم می خواست به روند رو به رشد خود ادامه دهد و با کسب سه امتیاز بازی خود را در جمع تیم های بالای جدول نگه دارد و با امید لیگ را ادامه دهد. در آن سوی بازی لاتزیو که در هفته قبل مقابل میلان شکست 3-1 خانگی را متحمل شده بود می خواست با کسب امتیاز در این بازی خاطره تلخ بازی با میلان را پاک کند و امیدهای خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را نیز زنده نگه دارد.
با این وجود هوادران تیفوسی و اولتراهای رم و لاتزیو به دلیل اینکه پلیس بیش از حد برای امنیت این بازی برنامه ریزی کرده بود تماشای این مصاحبه را تحریم کردند و این بازی بدون حضور اولتراها برگزار می شد.
در دقیقه 10، جنتیلتی مماس با خط محوطه جریمه، روی ژکو مرتکب خطا شد و داور نیز بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد.ژکو با تسلط این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا رم 1-0 پیش بیفتد.
در حالیکه لاتزیو در تلاش بود تا گل مساوی را بزند، این رم بود که در دقیقه 62 به گل دوم خود دست یافت. ژروینیو پاس عالی ناینگولان را درون محوطه جریمه و از زاویه ای تقریبا بسته وارد دروازه لاتزیو کرد تا خیال هواداران رم راحت شود. تلاش لاتزیو در ادامه نتیجه ای در برنداشت و گرگها در نهایت فاتح مین دربی دلاکاپیتاله شدند. رم در حال حاضر در رتبه دوم است و لاتزیو هم به رتبه نهم سقوط کرد.
در دیگر بازیهای امروز سری آ، اینتر با گل کوندیگبیا ، یک بر صفر تورینو را شکست داد و صدرنشین شد.
یوونتوس با گلهای مانژوکیچ ، اورا و دیبالا با نتیجه سه بر یک از سد امپولی گذشت تا کمی از فشار ها روی آلگری کم شود و یووه به رتبه هفتم صعود کند.
پالرمو در خانه یک بر صفر از سد کیوو گذشت. ساسولو یک بر صفر کاربی را شکست داد و تیمهای فروزینون و جنوا به تساوی دو بر دو دست یافتند.
 در ادامه هفته دوازدهم سری آ امشب ناپولی با اودینزه و سمپدوریا با فیورنتینا بازی می کند.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


 
انتهای پیام/



برچسب ها: نتایج ، کامل ، سری آ ، رم ، یوونتوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار