شهرکرد؛

مراسم هفتمین روز شهادت سردار عزت الله سلیمانی در مرغملک

مراسم هفتمین روز شهادت سردار عزت الله سلیمانی، شهید مدافع حرم، ‌امروز در مسجد جامع روستای مرغملک از توابع شهرستان شهرکرد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مراسم هفتمین روز شهادت سردار عزت الله سلیمانی، شهید مدافع حرم، از ساعت 14 تا 16 ‌امروز دوشنبه 18 آبان 94 در مسجد جامع روستای مرغملک از توابع شهرستان شهرکرد برگزار می شود.

در این آیین، اقشار مختلف مردم و مسئولان، ایثارگران، خانواده معظم شهداء و همرزمان این شهید والامقام حضور دارند. روستای مرغملک از توابع بخش لاران شهرستان شهرکرد در چهارمحال و بختیاری است که در فاصله 45 کیلومتری مرکز این استان قرار دارد. سردار شهید عزت الله سلیمانی مرغملکی دومین شهید مدافع حرم مطهر حضرت زینب کبری (س) از استان چهارمحال و بختیاری، هفته گذشته در حین مأموریت مستشاری در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

 شهید سلیمانی از یادگاران دوران دفاع مقدس و فرمانده گردان تکاوری حضرت امیر (ع) تیپ 44 قمر بنی هاشم (ع) سپاه چهارمحال و بختیاری بود که در مبارزه با منافقین، گروهک های دموکرات، کومله و پژاک حضور چشمگیر و مؤثری داشت. این شهید 45 سال سن داشت و سه فرزند از وی به یادگار مانده است.

 پیکر مطهر این شهید والامقام همزمان با تظاهرات یوم الله 13 آبان در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری تشییع و در گلزار شهدای زادگاهش روستای مرغملک به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.