جاسوسان انگلیسی به دنبال سرکرده مرموز داعش در مصر

روزنامه تایمز در مقاله ای نوشت دستگاه های اطلاعاتی انگلیس به دنبال یکی از سرکردگان در سایه داعش در مصر هستند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه تایمز چاپ لندن در مقاله ای با عنوان " جاسوسان انگلیسی به دنبال مغز متفکر درسایه داعش در مصر هستند" از تلاش دستگاه های اطلاعاتی این کشور برای یافتن یکی از سرکردگان مرموز این گروه تروریستی خبر داد.

در این مقاله آمده است:  در زمانی که اطلاعات بدست آمده حاکی از آن است داعش اقدام به بمب گذاری در هواپیمای ساقط شده روسیه کرده، مسئولان دستگاه های اطلاعاتی انگلیس در حال تحقیق برای یافتن یکی از سرکردگان مرموز این گروه تروریستی در منطقه سینای مصر هستند.

این مقاله همچنین می افزاید: گفتگوها بر سر "ابو اسامه مصری،" رهبر گروه "ولایت سینا،" شاخه مصری داعش است که به تازگی در پیامی صوتی مسئولیت ساقط کردن هواپیمای روسیه را برعهده گرفت.  ابو اسامه مصری برای اولین بار در اواخر سال 2013، هنگامی که پیامی ضبط شده را برای گروه تروریستی "انصار بیت المقدس" ایراد کرد، در رسانه ها ظاهر شد.

روزنامه تایمز سپس به نقل از "مختار عوض،" از کارشناسان گروه های تروریستی در مصر اعلام کرد داعش تلاش دارد چهره ابو اسامه مصری را مخفی نگه دارد.

روزنامه "ساندی تایمز،" نیز روز گذشته اعلام کرد دستگاه های اطلاعاتی انگلیس به دنبال مغز متفکر داعش در ساقط کردن هواپیمای روسیه بر فراز سینا هستند؛ فردی که به گفته این روزنامه ابو اسامه مصری، سرکرده داعش در سینا خوانده می شود.


انتهای پیام/   


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار