ستاره کم فروغ مادرید، گزینه خرید بارسلونا!

تیم فوتبال بارسلونا در اقدامی عجیب می‌خواهد در فصل نقل و انتقالات، ستاره کم‌فروغ و سال‌های پیش رئال مادرید را به خدمت بگیرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، مصدومیت "ایوان راکیتیچ" به لشکر مصدومان بارسلونا در پست هافبک هجومی شامل "رافینیا"، "اینیستا"، "سرجی روبرتو" اضافه کرد. همچنین عدم اجازه استفاده از "آردا توران" آبی‌واناری‌پوشان را با مشکل جدی مواجه کرده است.

بدین ترتیب شایعات پیرامون نقل وانتقالات قهرمان سه‌گانه در پنجره زمستانی همچنان ادامه دارد. وب‌سایت "موندو دپورتیوو" که نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا است به نقل از Calcio Mercato  نوشته: "سران باشگاه بارسلونا برای یافتن یک گزینه جانشین برای خط هافبک خود در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، "کاکا" فوق‌ستاره سابق جهان و باشگاه‌های میلان و رئال مادرید را در نظر گرفته‌اند!"

بر اساس این گزارش، دعوت دوباره "کاکا" 33 ساله به تیم ملی برزیل و تعطیل شدن رقابت‌های MLS در ماه ژانویه، وی را به فکر بازگشت به سطح اول اروپا انداخته و از طرفی رابطه صمیمانه‌اش با "آریدو برایدا" مشاور نقل و انتقالات بارسا که وی را در سال 2003 به میلان آورد این انتقال را درنظر رسانه ها محتمل کرده است.


منبع: میزان

 برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.