ایلام؛

وقوع سیل در ایلام باعث جابجایی دانشجویان خوابگاه فنی و حرفه ای شد

مدیرکل بحران استانداری ایلام گفت: وقوع سیل در ایلام منجر به جابجایی دانشجویان خوابگاه فنی و حرفه ای به منظور جلوگیری از بروز هرگونه حادثه احتمالی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد کرمی اعلام کرد: بارش رگباری باران از ساعات پایانی شب گذشته در ایلام آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

کرمی اضافه کرد:شدت بارندگی در اوایل بامداد امروز سه شنبه به حدی بود که در مناطق مختلف شهر ایلام بویژه در محلات چالیمار و بلوار پژوهش آبگرفتگی معابر و ورود آب به منازل برخی از مردم را به دنبال داشت.

وی افزود: خوابگاه دانشجویان دختر آموزشکده فنی و حرفه ای شهر ایلام در اثر بارش باران دچار آبگرفتگی شده بود که با هماهنگی سایر دستگاه ها این دانشجویان به خوابگاه کمیته امداد منتقل شدند.

مدیرکل بحران استانداری ایلام اظهار کرد: امکانات شهرداری و مدیریت بحران برای رهاسازی آب های جمع شده در معابر بکارگیری شده و هم اکنون دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران در حال آماده باش برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی هستند.

کرمی از شهروندان ایلامی خواست در مکان هایی که نشست کرده و در مسیل رودخانه ها و کانال های آب برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه احتمالی به هیچ وجه تردد نداشته باشند.
 
 
 
 انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.