اصفهان؛

نمایشگاه های کتاب اصفهان در مصلی بزرگ این شهر برپا می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از اعلام آمادگی این اداره کل برای برپایی نمایشگاه های کتاب در مصلی بزرگ این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی گفت: در نظر داریم از این به بعد نمایشگاه های کتاب را در فصل ها و مکان های مختلف در محل مصلی اصفهان که قرار است تا پایان سال تحویل داده شود، برگزار کنیم.

نمایشگاه های کتاب اصفهان تاکنون در محل نمایشگاه دائمی این شهر برگزار می شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان اظهار کرد: این انجمن پس از شش سال تشکیل شد و بطور قطع در راه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی کمک موثری محسوب می شود.

ارزانی افزود: این انجمن به ریاست استاندار و دبیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شروع به کار می کند و برنامه های ویژه ای نیز برای شهروندان در نظر می گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: تشکیل این انجمن پس از شش سال بلاتکلیفی به عنوان یکی از کارهای زیرساختی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی به شمار می رود.

به گفته وی، در این انجمن از نظر افراد شاخص، توانمند، متخصص کتاب و اصفهان شناسان نیز استفاده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به برنامه های این اداره کل برای ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی گفت: در نظر داریم در هر نمایشگاه بین المللی که در اصفهان برگزار می شود یک غرفه دائم برای معرفی کتاب های تخصصی آن نمایشگاه برپا کنیم تا فرهنگ کتابخوانی تنها به قشر خاصی از جامعه اختصاص داده نشود و به بخش های دیگر نیز گسترش پیدا کند.



انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.