قم؛

نهاد کتابخانه های استان قم متولی بخش کتابخوانی نخستین جشنواره فاطمی

دبیر اجرایی نخستین جشنواره فرهنگ هنر و معارف فاطمی از واگذاری بخش کتابخوانی این جشنواره به نهاد کتابخانه های عمومی استان قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ پایگاه خبری پیام حرم آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، در جلسه مشترک حجت الاسلام و المسلمین جواد بهشتی پور مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس و دبیر اجرایی نخستین جشنواره فرهنگ هنر و معارف فاطمی با حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا جباری مسئول نهاد کتابخانه های عمومی استان قم و کارشناسان این دو نهاد مقرر شد که بخش کتابخوانی این جشنواره به عنوان یک نهاد متخصص به نهاد کتابخانه های عمومی استان قم واگذار شود.

در این جلسه پیشنهادات مرتبط با روش های نوین کتابخوانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اولویت موضوع حضرت معصومه برای این جشنواره مورد تاکید قرار گرفت تا با بهره گیری از ظرفیت های رسانه ای به صورت گسترده ای اجرا شود.

یکی از سیاست های کلی نخستین جشنواره فرهنگ هنر و معارف فاطمی واگذاری بخش های تخصصی به نهاد ها، ادارات  و سازمان های مرتبط  استان قم است که به صورت کشوری این جشنواره را در سطح ملی اجرا کنند.

نخستین جشنواره فرهنگ، هنر و معارف فاطمی در دو بخش عمومی و تخصصی در 6 موضوع و 17 رشته به موضوعاتی در زمینه حضرت زهرا و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیهما مانند زیارت با معرفت، شخصیت شناسی، نماز با تکیه بر فرهنگ فاطمی، زندگی سالم در خانواده دیندار ، امر به معروف و نهی از منکر با تکیه بر فرهنگ فاطمی، خانواده مطهر، سروش فاطمی، انتخاب کتاب سال فاطمی و ... می پردازد که مهلت ارسال آثار در بخش عمومی تا 30 آذر و در بخش تخصصی تا 20 بهمن 94 است. 

دبیرخانه این جشنواره در طبقه فوقانی ضلع جنوبی صحن صاحب الزمان( ورودی درب 14  )حرم مطهر است که علاقه مندان می توانند علاوه بر مراجعه حضوری از طریق شماره تماس 02537175386 و یا مراجعه به تارنمایwww.fatemifestival.ir اطلاعات تکمیلی را دریافت کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.