اردبیل؛

ایران در بحث مشکلات ورود به خط تولید در رتبه 130 جهان قرار دارد

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: کشورمان در بحث مشکلات ورود به خط تولید در رتبه 130 کشورهای مشکل دار تولید جهان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایران در بحث مشکلات ورود به خط تولید در رتبه 130 جهان قرار داردگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اصغرنورالله زاده افزود: وجود قوانین سختگیرانه و دست و پاگیر برای تولید و ایجاد بسترهای کسب کار در جامعه مشکل ساز شده است

وی گفت: گذر تولید کنندگان از مراحل دست پاگیر اداری برای دست یابی به مجوزهای لازم جهت دریافت تسهیلات بانکی بسیار سخت و طاقت فرسا است.

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور افزود: شاخص آموزش در کشور بالا بوده ولی در مهارت هنوز نیازمند کار بیشتر هستیم و تا زمانی که مهارت کافی را در تولید پیدا نکرده ایم با مشکل بازاریابی و فروش مواجه خواهیم شد.

نورالله زاده با اشاره به اهمیت بازاریابی، تولید با کیفیت و فروش محصولات بادوام گفت: درشرایط فعلی بیشترین نقش طراحی، کیفیت و بسته بندی دربازارفروش 35 درصد است .

وی سقف تسهیلات بانکی صندوق کارآفرینی کشور را برای واحد های تولیدی و صنعتی کوچک و خرد یک میلیارد ریال با نرخ سود چهار درصد اعلام کرد و اضافه کرد: درکنار ارایه تسهیلات بانکی به کارآفرینان از ایده های مهم در زمینه طراحی کالا و برند سازی نیز حمایت می کنیم .

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.