والیبالیست‌هایی که حرف‌گوش‌کن بودند (عکس)

انتخاب سرمربی تیم ملی به کاری سخت برای فدراسیون والیبال تبدیل شده است و نظری جمعی وجود دارد که مربی جدید باید دارای کاریزما باشد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، رابطه نه چندان دوستانه کواچ و بازیکنان تیم ملی والیبال در جام جهانی اخیر یکی از دلایل کنار گذاشتن مرد صرب و البته جوان بود. با اینکه بازیکنان و سرمربی مشکل خاصی با هم نداشتند به قول مخاطبان « بازیکنان حرف سرمربی را گوش نمی دادند.» رابطه دوستانه نبود و هیچ شباهتی نمی شد بین این تیم ملی و تیم های سابق پیدا کرد. دو طرف از یک دیگر گله هایی داشتند که اوج آن در زمان استراحت بازی مقابل روسیه عیان شد که کواچ با لحنی نه چندان دوستانه به میرزاجانپور گفت :« می خندی ؟ باید گریه کنی و ... »

در هر صورت داشتن کاریزمای واقعی و پیروی بازیکنان از صحبت های سرمربی اولین شرط والیبالی ها برای مربی جدید است. تا چند سال گذشته حفظ احترام سرمربی هر تیمی اولین شرط باشگاه و بازیکنان والیبال بود که در حال حاضر کمتر این موضوع اهمیت دارد. مهدی بازارگرد، امیر حسینی، بهنام محمودی، محمد ترکاشوند، پیمان اکبری، محمد شریعتی، رحمان محمدی راد، رضا نائینی، حامد رضایی، میکائیل تاجر، مهران زارع، مسعود افتخاریف احسن شیرکوند و محسن عندلیب به همراه بسیاری دیگر از ستاره ها جزو آخرین بازیکنانی بودند که کمتر حاشیه ای در تیم ملی شان وجود داشت و در آرامش تمرینات تیم ملی را دنبال می کردند.

این عکس تیم ملی را نشان می دهد که برای مسابقات جهانی 2005 ژاپن خود را آماده می کرد و بازیکنان زیر نظر امیر حیدری کار خود را پیگیری می کردند تا "کیاچ" به تیم ملحق شود.


منبع: ورزش 3


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.