ناکامی آب های آرامی‌ها در سهمیه المپیک

ملی‌پوشان آب‌های آرام در حالی از رقابت‌های قهرمانی آسیا به کشور بازگشتند که با وجود مدال‌آوری هیچ کدام به سهمیه المپیک نرسیدند.

ناکامی آبهای آرامی‌ها در سهمیه المپیک به گزارش  خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ملی‌پوشان آبهای آرام کشورمان پس از پایان مسابقات قهرمانی آسیا با 5 مدال طلا، 3 مدال نقره و 6 مدال برنز به ایران بازگشتند اما در مجموع نتوانستند سهمیه کسب کنند.
 
از طرفی آتش‌سوزی جنگل‌ها و مناسب نبودن پیست مسابقات از جمله مشکلاتی بود که همه از آن‌ها ناراحت بودند و میزبانی این مسابقات را در حد مسابقات آسیایی ندیده بودند.
 
علیرضا محمدی، رئیس کمیته آبهای آرام در این خصوص گفت: نتایج مسابقات بد نبود اما نتوانستیم سهمیه المپیک را کسب کنیم. ورزشکاران هرچه در توان داشتند به اجرا گذاشتند و سطح‌شان نسبت به مسابقات آسیایی بالاتر بود و تیم‌های آسیایی با نهایت قدرتشان در مسابقات حضور داشتند.
 
وی در خصوص فرزین اسدی که زباله به اسکانش چسبیده و مانع سرعت وی شده بود تصریح کرد: مسابقات در استخر سرپوشیده برگزار نمی‌شود و در مکان‌های طبیعی باید این مسابقات اجرا شود به همین دلیل این اتفاق افتاد و زباله به قایقش چسبید.
 
وی در خصوص آرزو حکیمی یادآور شد: آرزو حکیمی هم نتوانست سهمیه کسب کند و به کشور بازگشت زیرا تیم‌هایی که آمده بودند از ما مستعدتر بودند و شاهد ناصری هم در فینال چهارم شد. زیرا قبل از اینکه از کشور برای مسابقات اعزام شود دچار آسیب‌دیدگی شده بود و در هر صورت تلاش بچه‌های ما قابل تقدیر بود اما حریفان هم تلاش کردند.
 
محمدی در ادامه یادآور شد: باید در کمیته فنی نقاط ضعف و قدرت تیم را به همراه تمام مسائل بررسی کنیم زیرا در این مدت هم فدراسیون و مربی‌ها تلاش خود را کردند.
 
رئیس کمیته آبهای آرام در خصوص برنامه‌های آتی این رشته ابراز کرد: پس از مسابقات قهرمان کشوری آبهای آرام که اوایل آذرماه برگزار خواهیم کرد برنامه‌های کمیته را قبل از اربعین باید جمع کنیم. 


 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.

 انتهای ‌پیام /  

برچسب ها: قایقرانی ، سهمیه ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار