رقابت های کاراته قهرمانی جهان - اندونزی

قرعه کشی رقابت های جهانی کاراته

قرعه کشی رقابت های کاراته قهرمانی جهان رده های پایه که قرار است از فردا در اندونزی آغاز شود ساعت ۱۶ امروز به وقت محلی در جاکارتا برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،نهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی جهان از فردا با حضور ۱۴۲۵ کاراته کا از ۹۱ کشور ، در جاکارتا پایتخت اندونزی آغاز می شود و قرعه کشی این رقابت ها امروز برگزار خواهد شد .

کشورمان 9 نماینده در دو بخش كاتا و كوميته انفرادي در نخستین روز این رقابت ها دارد . رقابتهاي كاتاي انفرادي نوجوانان، جوانان و امید ( زير۲۱ سال ) دختران و پسران فردا انجام خواهد شد. در بخش كوميته نیز رده سني نوجوانان ، دختران کشورمان مقابل حريفان خود قرار مي گيرند.

در کاتای نوجوانان : ساعت 9 صبح فردا نمایندگان کاراته کشورمان : يگانه شهپري و امير يزدان تدين و در کاتای جوانان : علي زند ، به روی تاتامی می روند و ساعت ۱۱ صبح دیگر نمایندگان مان در کاتای جوانان : فاطمه صادقي و در کاتای امید (زیر 21 سال) : مائده نصيري پي و امير بهادر تدين به رقابت در این میدان جهانی می پردازند .

کاراته کاهای رده سنی نوجوانان : فاطمه خنكدار در وزن ۴۷-كيلوگرم، مبينا حيدري در وزن ۵۴-كيلوگرم و مينا يوسفي در وزن ۵۴+ کكيلوگرم ، هستند كه از ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف حريفان خواهند رفت.

یادآور می شود نهمین دوره این رقابت ها تا 24 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار