مشهد؛

دستگیری متهم به همکاری ، در فروش نوزاد در کاشمر

فرمانده انتظامی کاشمر از دستگیری یک دانشجوی پرستاری، شاغل به کارورزی در یکی از بیمارستانهای کاشمر به اتهام جعل اسناد و همکاری در فروش نوزاد خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد سرهنگ ابوالقاسم باقری گفت: متهم با سرقت اوراق گواهی ولادت و جعل مدارک، قصد همکاری با خانواده خریدار نوزاد را داشت.

وی گفت: خانواده ای مدتی قبل نوزادی را خریداری کرده و با مراجعه به اداره ثبت احوال و ارائه گواهی ولادت که توسط بخش زایشگاه بیمارستان کاشمرمهر شده بود، درخواست صدور شناسنامه برای نوزاد را داشتند که کارشناسان اداره ثبت احوال دریافتند گواهی ولادت جعلی است.


فرمانده انتظامی کاشمر تصریح کرد: با اعلام شکایت نماینده حقوقی اداره ثبت احوال کاشمر مبنی بر سرقت برگ گواهی ولادت نوزاد، تحقیقات پلیس آغاز شد و ماموران دو مظنون پرونده شامل ماما و کارورز پرستاری را به کلانتری احضارکردند.


ابوالقاسم باقری ادامه داد: متهم اصلی پرونده که کارورز رشته پرستاری در بیمارستان است پس از مواجهه با مستندات موجود، به سرقت برگه گواهی ولادت و سوء استفاده از مهر کارشناس مامایی اعتراف کرد.


فرمانده انتظامی کاشمر گفت: کارورز پرستاری و کارشناس مامایی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.