حضور اسکوچیچ در سپاهان منتفی شد/ سه گزینه خارجی روی میز سپاهان

زردپوشان اصفهانی بعد از منتفی شدن حضور اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیمشان با گزینه‌های دیگر وارد مذاکره شدند.

  به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  اسکوچیچ گزینه اصلی سرمربیگری سپاهان نتوانست قراردادش را با فولاد خوزستان فسخ کند براین اساس سپاهانی‌ها بعد از یک روز مهلت به این مربی قیدش را زدند و قرار است با سه گزینه دیگر همچون استیماچ، سوکا بوناچیچ و رائول کانه‌دا مذاکره کنند. 
 
گفته می شود با توجه به اینکه سپاهانی‌ها خاطرات خوشی از لوکابوناچیچ ندارند احتمال حضور این مربی در اصفهان کم است اما استیماچ و رائول کانه‌دا شانس بیشتری برای نشستن روی نیمکت سپاهان را دارند. 
 
تکلیف سرمربی تا پایان هفته مشخص می شود 
 
منوچهر نیک فر، رئیس هیئت مدیره سپاهان درباره این مطلب گفت: ما با مسئولان فولاد در تماس بودیم و وقتی متوجه شدیم که اسکوچیچ نتوانسته با فولادیها بر سر فسخ قراردادش به توافق برسد وی را از گزینه‌هایمان خارج کردیم. 
 
وی در ادامه عنوان کرد: شرط ما برای مذاکره با اسکوچیچ فسخ قراردادش با فولاد خوزستان بود که این امر صورت نگرفت براین اساس حضور وی در سپاهان منتفی شد. 
 
نیک فر در مورد اینکه شانس حضور بوناچیچ بر روی نیمکت سپاهان پایین است، بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و وی هم یکی از گزینه‌های اصلی مان به شمار می‌آید. 
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال تکلیف سرمربی تا پایان هفته مشخص می شود و از بین سه گزینه اصلیمان یکی سکان هدایت تیم را بر عهده می گیرد. 


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام/ 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار