تبریز؛

سوء استفاده عده ای فرصت طلب از اعتراضات مردم تبریز

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: عده ای فرصت طلب قصد استفاده از تجمع های اعتراضی مردم تبریز را داشتند که با هوشیاری مردم به هدف خود نرسیدند.

سوء استفاده عده ای فرصت طلب از اعتراضات مردم تبریزبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سردار سرتیپ پاسدار اشتری که امروز به تبریز سفر کرده ضمن ابراز تاسف از اهانت صورت گرفته در رسانه ملی خاطر نشان کرد: آذربایجان شرقی در سایه جدیت مدیران و مسوولان نیروی انتظامی و امنیتی و مشارکت بیش از پیش مردم با پلیس، همواره از امن ترین استان های کشور است.

وی افزود : در اعتراضات روزهای گذشته مردم آذربایجان شرقی به ویژه تبریز با پلیس به خوبی همکاری کردند این موجب شد برخی فرصت طلبان به هدف های خود نرسیدند.

سرداراشتری تصریح کرد : مردم آذربایجان شرقی از با فرهنگ ترین مردم کشور هستند و در جریان اخیر، توطئه ای را که از خارج هدایت می شد به خوبی خنثی کردند.

وی ابراز امیدواری کرد : مردم ولایتمدار تبریز و شهرهای آذری نشین، دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام می گذارند.

وی افزود: وضعیت تمامی مرزهای کشور از نظر امنیتی بسیار مناسب است و هماهنگی های بسیار خوبی که در بین نیروی انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود دارد امنیت کامل در مرزها را برقرار بوده و هیچ گونه حرکت ضدانقلابی را نیز بدون پاسخ نگذاشته ایم.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: نسبت به سال 93، موضوع امنیتی کشور، افزایش بسیار خوبی داشته و امیدواریم با مساعدت ها و کمک هایی که به نیروهای مسلح و به ویژه نیروی انتظامی توسط دولت خواهد شد بتوانیم انسداد مرزها را چه از نظر فیزیکی و چه از نظر تجهیزات الکترونیکی بیشتر کنیم تا شاهد کنترل امنیتی مرزهای این مرز و بوم در حد عالی باشیم.

فرمانده ناجا با اشاره به لزوم تشکیل کارگروه مشترک بین پنج کشور جمهوری اسلامی ایران، تاجیکستان، افغانستان، پاکستان وروسیه برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر گفت: نمی‌توان در انتظار تصمیمات سازمان‌های بین‌المللی و فرامنطقه‌ای باشیم و باستی خود اقدامات لازم را با انعقاد تفاهم نامه ها و انجام عملیات های مشترک انجام دهیم.

سردار اشتری افزایش نرخ جرایم راهنمایی و رانندگی را به نفع مردم، رانندگان و سرنشینان خودروها دانست و بیان کرد: به هر میزان که ما در این زمینه سختگیری شدیدی داشته باشیم نتیجه آن تامین سلامت مردم و کاهش حوادث رانندگی خواهد بود. امیدواریم با توجه به همکاری خوب مردم با پلیس و ارتقای فرهنگ ترافیک درجامعه شاهد کاهش آمار تصادفات و سوانح رانندگی باشیم.

وی از کاهش چشمگیر تعداد سوانح و حوادث رانندگی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: ما به این میزان، قانع نیستیم و باید سعی کنیم که این آمار را افزایش دهیم.
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.