ساری؛

دستگيری کلاهبردار 10 ميليارد ريالی در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگيری يک کلاهبردار متواری که با عنوان جعلی اقدام به دریافت دسته چک از بانک های مختلف و کلاهبرداری در سطح کشور انجام داده خبر داد.

دستگيری کلاهبردار 10 ميليارد ريالی در آملبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جواناز ساری، سرهنگ ولی الله گنجيان مقدم گفت: درپی وصول يک فقره نيابت قضايی از شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحيه 7 تهران بزرگ و تفويض آن از سوی بازپرسی شعبه دوم دادسرای آمل درخصوص شناسايی و دستگيری کلاهبرداری حرفه ای به هويت "رضا- ک" که با عنوان جعلی "محمد- ب" اقدام به اخذ دسته چک از بانکهای مختلف و کلاهبرداری در سطح کشور نموده است ، دستگيری وی در دستور کار پليس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پليس آگاهي شهرستان آمل با همکاری مامورين پليس آگاهي تهران بزرگ پس از يکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی، مسير تردد اين کلاهبردار را با خودروي پرايد شخصی اش شناسايی، سپس در يک عمليات غافلگيرانه متهم را دستگير کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: متهم با عنوان جعلي "محمد- ب" و با مدارک همين شخص اقدام به افتتاح حساب در سطح بانکهاي مختلف نموده ، سپس با اخذ دسته چک اقدام به کلاهبرداري وسيع و ميلياردي درسطح استان تهران و شهرستانهاي آمل، تنکابن، نوشهر و فريدونکنار کرده بود.

سرهنگ گنجيان افزود : تاکنون 7 نفر از مالباختگان از شهرستانهاي آمل، نوشهر و فريدونکنار از وي اعلام شکايت کردند که متهم در مجموع 10 ميليون تومان از اين افراد کلاهبرداری کرده است .

متهم پس از تشکيل پرونده قضايی به دادسرا معرفی و روانه زندان شد.

به گفته وی : به شهروندان محترم توصيه و تاکيد مي شود همواره سودجويي هاي افراد خلافکار را در نظر داشته و حساسيت بالايي در اين خصوص داشته باشند تا دچار اينگونه زيان هاي مالي نشده و در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.