قزوین؛

برگزاری همایش توصیفی و کیفی در قزوین

همایش کیفی _توصیفی با شرکت 500 معلم مقاطع ابتدایی برگزار شد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛در این همایش معلمین مقاطع ابتدایی به نمایندگی از مدارس ابتدایی شهرستانهای بوئین زهرا،آبیک و ناحیه 2 شهر قزوین با جزئیات طرح کیفی _توصیفی  در سالن کوثر قزوین  آشنا شدند.

مدیر و مولف کشوری با اشاره به پیشرفت به روز علم و هم راستا شدن معلمان با دانش آموزان امروزی گفت:با روش ارزشیابی  کیفی_ توصیفی اعتماد به نفس ، روحیه اتقاد پذیری ،مشارکت و مهارتهای فردی در بین دانش آموزان افزایش میابد.

بهمن قره داغی افزود:از بین 7 میلیون دانش آموز اول ابتدایی 47 هزارنفر تعداد مردودی های کشوری سال گذشته بودند که عواملی از قبیل استفاده از معلمین پیش دبستانی برای مقاطع ابتدایی،وجود دانش آموزان مختلف مقاطع ابتدایی در یک کلاس روستاها ،دلیل 2 درصد مردودی ها بودند.

در ادامه حسینی رئیس اداره آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان در این همایش گفت:مهم ترین هدف این ارزشیابی ایجاد امنیت بهداشتی در بین دانش آموزان است که  برای عملکرد بهتر آنها در محتوای کتب درسی ابتدایی تغییر از کمی به کیفی ایجاد شده است.

در حال حاضر 19 هزار و 467 دانش آموز ابتدایی در 859 مدرسه ابتدایی  استان تحصیل می کنندکه از این بین 560 دانش آموز پایه اول ابتدایی از مردودی های سال گذشته در استان بودند.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: همایش ، کیفی ، توصیفی ، مقاطع ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.