قزوین؛

کشف بیش از 37 کیلوگرم تریاک در آزادراه قزوین ـ زنجان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در طرح کنترل خودروهای عبوری در آزادراه قزوین ـ زنجان 37 کیلو و 545 گرم تریاک را از 4 قاچاقچی کشف کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ولی وندایی  با بیان اینکه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مستقر در آزادراه قزوین ـ زنجان روز گذشته طرح کنترل خودروهای عبوری را به اجرا گذاشتند، اظهار کرد: در این طرح 37 کیلو و 545 گرم تریاک کشف و 4 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه مأموران در بررسی یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در عوارضی آزادراه قزوین ـ زنجان به دو نفر از مسافران اتوبوس مشکوک شدند، اضافه کرد: با هماهنگی مقام قضایی، ساک‌های این دو مسافر مورد بازرسی قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین یادآور شد: در این اقدام مأموران 35 کیلو و 800 گرم تریاک کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وندایی خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی شهرستان آوج نیز با اقدام و هماهنگی قضایی، منزل قاچاقچی مواد مخدر را مورد بازرسی قرار داده و 545 گرم تریاک کشف و قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اقدامی دیگر توسط مأموران انتظامی بخش رودبار الموت شرقی تصریح کرد: پس از اطلاع از فعالیت فردی در زمینه قاچاق مواد مخدر به عنوان راننده مینی‌بوس، با انجام کار اطلاعاتی فرد مورد نظر در اقدامی غافلگیرانه با هماهنگی دستگاه قضا دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: پس از بازرسی مینی‌بوس یک کیلو و 200 گرم تریاک در داخل یک کیسه کشف شد و متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۳ آبان ۱۳۹۴
این کارتون عالیه ولی تکلیف خودتون رو روشن کنید 37کیلو و545گرم بوده یا37کیلوو800گرم