حشمتیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

ضرورت توجه نهادهای نظارتی به ورود پولهای نامشروع به انتخابات

نایب رئیس خانه احزاب بر لزوم ضرورت توجه نهادهای نظارتی به ورود پولهای نامشروع به انتخابات تاکید کرد.

ضرورت توجه نهادهای نظارتی به ورود پولهای نامشروع به انتخابات"قدرتعلی حشمتیان" نایب رئیس خانه احزاب در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا خانه احزاب برنامه‌ای برای جلوگیری از ورود پولهای کثیف به انتخابات دارد، اظهار داشت: اخیرا شنیده‌ایم که تعدادی از کاندیداهای احتمالی مجلس دهم برنامه‌های خاصی را ترتیب داده‌ و با سفر به روستاها و مناطق محروم با پولهایی که منبعشان مشخص نیست، به تبلیغ خود می‌پردازند.

وی ادامه داد: متاسفانه عده‌ای به بهانه کمک به مساجد، به برخی از هیات‌های مذهبی کمک‌های نقدی کرده‌اند که منبع مالیشان  مشخص نیست.

نایب رئیس خانه احزاب همچنین با اشاره به تصویب طرح رسیدگی به اموال مسئولان نظام در مجمع تشخیص مصلحت نظام  افزود: این طرح باید زودتر به تصویب می‌رسید تا منابع مالی برخی کاندیداهای نمایندگی مجلس مشخص شود.

حشمتیان گفت: حقوق نمایندگی مردم در مجلس مشخص است بنابراین ضرورت دارد که منابع مالی افرادی که برای انتخاب در مجلس دهم هزینه‌های  میلیاردی می‌کنند، مشخص شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از شورای نگهبان و نهادهای نظارتی تقاضا می‌کنم که به این مقوله توجه کافی داشته باشند و اجازه ندهند افراد با  پولهای نامشروع  وارد خانه ملت شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار