میربابایی: تنیس روی میز در تکاپوی کسب سهمیه پارالمپیک

میربابایی در خصوص دریافت سهمیه پارالمپیک گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم در فرصت باقی مانده سهمیه‌ای که هنوز نگرفته‌ایم را به دست آوریم.

نایب رییس انجمن تنیس روی میز بانوان جانباز و معلول در گفت‌و‌گو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  افزود: تاکنون موفق به دریافت سهمیه پارالمپیک نشدیم و امیدواریم در صورت حضور در مسابقات جهانی امارات و کسب رنکینگ لازم  بتوانیم جواز حضور در ریو را دریافت کنیم.

وی ادامه داد: با قطعی‌شدن شرکت در مسابقات امارات،اعضای تیم ملی از طریق برگزاری رقابت‌های استانی و رده‌بندی و توجه به نتایج کسب شده در مسابقات لیگ، انتخاب می‌شوند  و در اردوی آمادگی حاضر می‌شوند.

میربابایی در خصوص آمادگی بازیکنان عنوان کرد: مسابقات لیگ تنیس روی میز که دوربرگشت آن در استان یزد با حضور 16 تیم از 11 استان از امروز آغاز شد و تا 22 آبان ادامه دارد به آمادگی ورزشکاران کمک زیادی می‌کند و باعث شده آن‌ها در شرایط خوبی به سرببرند.

 نایب رییس انجمن افزود: در حال حاضر فقط 2 بازیکن تیم ملی دارای رنکینگ جهانی هستند و با حضور در مسابقات جهانی امارات این تعداد را افزایش می‌دهیم و در نهایت رنکینگ تیم ملی را ارتقا می‌بخشیم.

میربابایی در پایان گفت: تا فروردین 95 برای کسب سهمیه پارالمپیک ریو فرصت داریم و سعی می‌کنیم با شرکت درمسابقات جهانی متعدد در لیست نهایی ریو قرار بگیریم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار