ابطحی:

دست باشگاه را برای تغییر باز گذاشته ام/شانس و داوری عوامل ناکامی ما بود

سرمربی با تجربه تیم فوتسال شهروند ساری گفت:دست باشگاه را برای تغییرات باز گذاشتم تا راحت تر تصمیم گیری کنند.

سید مهدی ابطحی سرمربی با تجربه تیم فوتسال شهروند ساری پس از شکست مقابل تیم مقاومت کرج در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: بازی خوبی بود که در نیمه اول تیم حریف بهتر از ما در زمین ظاهر شد و با برنامه دفاعی خاص خودش نتیجه گرفت. برنامه دفاعی حریف به نحوی بود که ما با سیستم هجومی خود نمی توانستیم به دروازه آنها برسیم اما با تغییراتی که در بین دو نیمه بوجود آوردیم توانستیم روند بازی را در نیمه دوم تغییر داده و به طور کامل بر بازی احاطه پیدا کنیم. در ادامه هم موقعیت های خوبی خلق کردیم که با بی دقتی و بدشانسی از دست دادیم و با همان یک گل بازی را واگذار کردیم.

در لیگ سال جاری متاسفانه نحوه قضاوتها بسیار بد است و اشتباهات تاثیر گذار داوران افزایش یافته. این اتفاق نه فقط برای ما که برای تمام تیم ها رخ میدهد و بیشتر این داوران به سود تیم های میزیان قضاوت می کنند. در این دیدار هم رفتارهای داور با دو تیم یکسان نبود و در حالی که یک خطای ساده بازیکنان ما را با کارت جریمه می کرد، به خطاهای سنگین حریف کارتی نمی داد و در بسیاری از صحنه ها اشتباهاتی داشت.

وی در خصوص شرایطش در ادامه راه و همکاری با باشگاه شهروند ساری افزود: در این مورد من تصمیم گیرنده نیستم و طبق قراردادم به کارم ادامه می دهم. البته همانند سال گذشته مجبورم برخی برنامه ها را با توجه به شرایط تغییر دهم تا بهتر نتیجه بگیریم. باید این را در نظر داشته باشیم که در این دیدار ۵ بازیکن مصدوم داشتیم که البته دوتای آنها مصدومیتشان بهبود یافته است اما هنوز شرایط امادگی ندارند و بقیه هم به زودی به تیم برمیگردند. پتانسیل تیم شهروند بیشتر از این است و امیدواریم در هفته های آینده جبران کنیم تا در جایگاه حقیقی مان که بین تیم های بالای جدول است جای بگیریم.

در همان ابتدای فصل به آقای نجاریان گفته بودم که کار دشوار و سال سختی خواهید داشت و با توجه به محدودیت جذب بازیکن و بومی گزینی و آغاز دیرهنگام تمرینات و عدم امادگی بازیکنان در تعطیلی لیگ می شد حدس زد که چنین مشکلاتی باشد. اما بعد از شکست مقابل دبیری و هفته دوم به دلیل اشتباهات داوری، دست باشگاه را باز گذاشتم که هر زمان خواستند می توانند مربی خود را بیاورند و من به کارم پایان می دهم اما کادر مدیریتی باشگاه هم کار من را دیده و هم به جوان بدن تیم ما واقف هستند و می دانند این جوانگرایی دشواری هایی دارد.

وی ادامه داد: در این دیدار بار دیگر از یک بازیکن امید استفاده کردم که در تمرینات خوب بود اما برای بازی در بزگسالان باید ۱۵۰ بازی امید انجام داده باشید تا به سطح بزرگسالان برسید اما این امکان فراهم نیست. در ایران بازیکن شش دانگی نداریم و هر بازیکنی یا در دفاع تیمی یا دفاع انفرادی یا حمله تیم یا انفرادی مشکل دارد و ما مشغول برطرف کردن این مشکلات هستیم و این فرایند زمان بر خواهد بود. ضمن اینکه در بازی دیروز موقعیت های زیاد و خوبی خلق کردیم اما بازیکنان در زدن ضربه آخر بی دقت بودند و با توجه به اینکه ما این تمرینات را به بازیکنان داده ایم دیگر از عهده من خارج است. در این هفته دبیری تیم قدرتمند مس را ۴-۱ شکست داده اما دو هفته پیش همین تیم دبیری در خانه تا دقیقه پایانی از تیم ما عقب بود و فرصت گلزنی های خود را از دست دادیم و روی اشتباه ساده گل خوردیم. پس پتانسیل تیم ما بیشتر از این هاست اما با بی دقتی فرصت را از دست می دهیم. ضمنا همانطور که می دانید در فوتسال و فوتبال شانس و داوری خیلی بیشتر از اجرای ماهرانه تاکتیک و اشتباهات یک تیم تاثیر گذار است اما می بینیم که این اشتباهات داوری تکرار می شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.