پاپ فرانسیس باید حسن روحانی را تحت فشار قرار دهد!

«حسن روحانی امروز در جریان سفر رسمی خود به ایتالیا در واتیکان با پاپ فرانسیس دیدار خواهد کرد...»

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه خبری سازمان دیدبان حقوق بشر "هیومن رایتس واچ" در گزارشی به سفر رئیس جمهور کشورمان به ایتالیا و برنامه ملاقات وی با پاپ فرانسیس پرداخته است.
 
 
در این گزارش آمده است: «سازمان دیدبان حقوق بشر در نامه ای مشترک از سوی 10 سازمان مدنی به پاپ فرانسیس اعلام کرد که او باید حسن روحانی رئیس جمهور ایران را در زمینه نیاز به پیشبرد آزادی مذهبی در ایران، تحت فشار قرار دهد.»
 

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور کشورمان امروز در جریان سفر رسمی خود به ایتالیا در واتیکان با پاپ فرانسیس دیدار خواهد کرد.
 
 
در ادامه این گزارش به نقل از "اریک گلدشتاین" معاون بخش خاورمیانه این سازمان آمده است: «این فرصت بسیار مهم برای تقویت آزادی دینی در ایران نباید از دست برود. ما مصرانه از پاپ فرانسیس می خواهیم تا در ملاقات خود با حسن روحانی رئیس جمهور ایران، خواستار حفاظت از حقوق اساسی شود که ایرانیان از همه ادیان، شایسته بهره مند شدن از آن هستند.»
 
 
این در حالی است که خبرگزاری های داخلی امروز صبح از لغو سفر روحانی خبر دادند. برپایه این اخبار، محمد جواد ظریف با اشاره به حادثه تروریستی در فرانسه گفته است که این سفر لغو و به زمان دیگری موکول شده است.


منبع:جام نیوز
انتهای پیام/

 برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۳ آبان ۱۳۹۴
دين اسلام كاملترين دين خداست،نميخواهددل اونهابه حال مابسوزه، كليدبان بهشت حضرت على(ع)هست،مابه شيعه على بودن افتخارميكنيم.لبيك ياخدا.لبيك يامحمدرسول الله.لبيك ياائمه اطهار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۲۳ آبان ۱۳۹۴
خیلی غلط کرده . راست میگن اینقدر به مسلمانها در اروپا فشار نیاورند .
آخرین اخبار