قم؛

پذیرش طلبه در نیم سال دوم تحصیلی 95-94 در مقطع سطح 4 جامعه الزهرا(س)

مسئول اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا (س) گفت:جامعه الزهرا (س) نیم سال دوم تحصیلی 95-94 در مقطع سطح 4 طلبه می‌پذیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ اباذر عمرانی‌فر مسئول اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا ، پذیرش سطح 4 سال تحصیلی 1395-1394 نیم‌سال دوم را اعلام کرد.

وی با بیان اینکه طلابی که مقطع سطح 3 خود را به پایان رسانده‌اند و از پایان نامه دفاع کرده‌اند افزود: این طلاب می توانند برای نیم‌سال دوم سال تحصیلی 95-94 در مقطع سطح 4 در آزمون ورودی شرکت کنند.

مسئول اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا (س) گفت: علاقه مندان می‌توانند در یکی از رشته‌های تفسیر و علوم قرآن با گرایش تفسیر تطبیقی، تفسیر و علوم قرآن با گرایش علوم و معارف قرآن، فقه و اصول با گرایش فقه خانواده، کلام اسلامی، تاریخ اسلام با گرایش تاریخ اهل ‌بیت علیهم ‌السلام و فلسفه اسلامی با گرایش حکمت متعالیه ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه تاریخ ثبت نام اینترنتی از اول آذرماه تا دهم آذرماه می باشد خاطر نشان کرد:  علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند از روز یکشنبه اول آذر 1394برای ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی این مرکز به آدرسwww.jz.ac.ir مراجعه کنند.

عمرانی فر افزود: شرایط و منابع آزمون در حال حاضر در سایت جامعه الزهرا (س) قابل مشاهده است و همچنین زمان برگزاری آزمون جمعه 18 دی 1394 است.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: پذیرش ، طلبه ، جامعه الزهرا ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.