جدایی بخاطر بخشیدن وام به برادر

زن جوان وقتی دید که شوهرش وامش را به برادرش بخشید، تصمیم به طلاق گرفت.

محسنی/دادگاهبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و درخصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم بعد از مدت ها توانست از شرکتش وام بگیرد اما در کمال تعجب و ناباوری من این وام را به  برادرش بخشید.

وی افزود:او که چندین ماه بود به دنبال این وام بود و برایش کلی زحمت کشیده بود وقتی بالاخره موفق به گرفتن این وام شد آن را تمام و و کمال به برادرش داد. وقتی علتش را پرسیدم گفت برادرش از او پول خواسته و او هم نتوانسته جواب منفی بدهد. از این موضوع آنقدر عصبانی و ناراحت شدم که همان شب تمام وسایلم را جمع کردم و به خانه پدرم رفتم.

زن جوان ادامه داد:از آن شب تا الان هم کلی فکر کردم تا بالاخره تصمیم به جدایی گرفتم. تازه متوجه شده ام که این زندگی در کنار این مرد فایده ای ندارد و او خانواده اش برایش مهمتر از من است. برای همین دیگر نمی خواهم در کنار او زندگی کنم.

بعد از صحبت های این زن احضاریه ای برای شوهرش نیز فرستاده شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادگاه ، طلاق ، خانواده ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۲۵ آبان ۱۳۹۴
حالا وام را به برادرش داده که از خودش محتاج تر بود. این که عیبی نداره من اول زندگی با وجود اینکه خودمون از همه نیازمندتر بودیم، وام ازدواجمونو به خانواده خانمم دادم تا خونه بخرن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۴ آبان ۱۳۹۴
بالاخره زحمت کشیدن خانوادش براش ارزش یه وام رو ندارن؟؟؟؟ زنا باید یکم توقعشون رو کم کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۴ آبان ۱۳۹۴
اول زندگي خودش مهمتراست حق با زن خانواده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۴ آبان ۱۳۹۴
اگه به قبل از اینکه هم شوهر شما بشه توجه می کردی این تصمیم رو نمی گرفتی.قبل از اینکه شوهر شما بشه 25 سال حداقل خانوادش براش زحمت کشیدن.اینا رو هم کاش می دیدید و بعد باهاشون ازدواج می کردین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۴ آبان ۱۳۹۴
پول چرک کف دست خودت رو نکش واسی پول
آخرین اخبار