نرم افزار آپلود و اشتراک فایل دراپ باکس برای اندروید

توسط برنامه Dropbox اندروید می توانید به راحتی به فضای دراپ باکس خود دسترسی داشته باشید و از فایل های خود نسخه پشتیبان دائم تهیه کنید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها واژه "cloud storage” یا "ذخیره سازی ابری” دیگر عبارت نامأنوسی نیست و روز به روز به تعداد افرادی که از این سرویس ها استفاده می کنند افزوده می شود.
رقابت بین شرکت های ارائه کننده ذخیره سازی ابری باعث بهبود کیفیت و افزایش فضای در دسترس این سرویس ها شده است. یکی از سرویس های ذخیره سازی ابری Dropbox است که امکان ذخیره سازی ۲ گیگابایت داده را در فضای مجازی فراهم می آورد. علاوه بر قابلیت آپلود فایل ها از طریق وبسایت و دسترسی به آن ها از مکان های مختلف، کاربران می توانند نرم افزار ویژه آن را بر روی کامپیوتر شخصی یا تلفن همراه نصب کرده و از طریق نرم افزار فایل ها را بر روی فضای شخصی قرار دهند.

 امکان همسان سازی (synchronize) فایل ها بر روی دستگاه ها وجود دارد. یعنی بعنوان مثال اگر فایلی را از طریق نرم افزار تلفن همراه آپلود نمایید، به محض اجرای نرم افزار در کامپیوتر شخصی آن فایل بر روی کامپیوتر دانلود شده و در پوشه ویژه نرم افزار قرار می گیرد و بالعکس.

نرم افزار آپلود و اشتراک فایل دراپ باکس برای اندروید


 • دانلود و مشخصات فایل

حجم: 40 مگابايت
نسخه: موبایل (اندروید 4 به بالا)
نوع فایل: APK
امتیاز:  



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.



انتهای پیام/
برچسب ها: دانلود ، برنامه ، اندروید ، dropbox
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار