اختصاصی باشگاه خبرنگاران جوان:

مصری دلایل عدم قرائت گزارش «بنیاد شهید» در مجلس را تشریح کرد

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی دلایل تأخیر در قرائت گزارش تحقیق و تفحص در بنیاد شهید در مجلس را تشریح کرد.

مصری دلایل عدم قرائت گزارش «بنیاد شهید» در مجلس را تشریح کرد

عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در گفت‎وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، درباره تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و گزارش فساد در فوتبال گفت: معتقدم موضوع عدم قرائت گزارش‌هایی چون تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و گزارش فساد در فوتبال ارتباطی به هیئت رئیسه مجلس ندارد.

وی افزود: نتایج هر تحقیق و تفحصی باید به مصوبه کمیته مربوطه درآید تا  تحقیق و تفحص مذکور در نوبت صحن قرار گیرد.

مصری با بیان اینکه بنده خود یکی از اعضای کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید هستم و در جلسات این کمیته شرکت داشتم افزود: در بررسی نتایج این تحقیق و تفحص، به عنوان مثال مشاهده می‌شود که بند اول اظهارات آورده شده هیچ گونه استناداتی برای اثبات آن وجود ندارد که حتی ما بعدا تحقیق کردیم و فهمیدیم برخی از این اظهارات آورده شده در تحقیق و تفحص به دلیل حب بهت‌های شخصی بوده است.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه در راستای بررسی نتایج این تحقیق وتفحص گزارش مربوطه تغییر کرد بیان داشت: گزارش 72 صفحه‌ای تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در مقطعی به 12 صفحه کاهش پیدا کرد و این گزارش 12 صفحه‌ای هم مجددا مشکلات استنادی داشت.

وی با اشاره به انتقاد اعضای کمیته تحقیق و تفحص به مشکلات استنادی تحقیق و تفحص مذکور گفت: معتقدم عدم تأخیر در ارائه گزارش بنیاد شهید به صحن علنی مجلس به دلیل بی‌مبنا بودن این گزارش و عدم تأثیر آن در کمیته مربوطه بوده است چرا که اگر این گزارش مصوبه کمیته مذکور می‌شد تا به حال در نوبت دستور صحن قرار می‌گرفت.

مصری در پایان خاطر نشان کرد: بنده یکی از اعضای کمیته تحقیق و تفحص از  بنیاد شهید هستم و باید بگویم که این کمیته تا به حال هیچ گونه گزارشی را در کمیته مذکور تأیید نکرده است.

انتهای پیام/


 برای دریافت پیامک‎ها و اخبار باشگاه خبرنگاران به کانال تلگرامی ما بپیوندید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار