صادقی: به کسب نتایج بهتر امیدواریم

مربی تیم ملی تالوی دختران کشورمان گفت با توجه بی اینکه با تیم جوانی در سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان شرکت کرده ایم و در روزهای آینده به کسب نتایج بهتری امیدوار هستیم.

الهام صادقی مربی تیم ملی ووشو در بخش در گفت وگو با  خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار کرد: در رقابت های امروز (یکشنبه) زهرا کیانی که با 16 سال سن و برای نخستین بار در مسابقات جهانی بزرگسالان شرکت می کند، نمایش خوبی داشت.
وی افزود: باید این مساله را در نظر داشتیه باشیم که چیانگ شو فرم اصلی زهرا کیانی نیست ولی با این حال او نمره خوبی گرفت و تا حدودی نتیجه رضایت بخشی بود.
صادقی در مورد عملکرد هانیه رجبی نیز گفت: او آنگونه که انتظار می رفت، عملکرد قابل قبولي نداشت و ما نیز حساب چندانی روی فرم چانگ چوان باز نکرده بودیم و با توجه به اینکه بیشتر روی فرم سلاح ها کار کردیم، توقع بیشتری هم در این فرم ها داریم.

وی تصریح کرد: با تجربه که این دو تالوکار جوان امروز کسب کردند، امید داریم در روزهای آینده و فرم های بعدی به نتایج بهتری دست یابند.

مربی تیم ایران در پاسخ به این سوال که تالوی ایران برای کم کردن فاصله خود با شرق آسیا چه برنامه ای نیاز دارد، گفت: استعدادیابی و جوان شدن مهمترین مساله است که خوشبختانه در تیم بانوان ایران انجام شده است و حتما ثمره این تصمیم را در سال های آتی خواهیم دید.
سیزدهمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی بزرگسالان جهان از روز شنبه با حضور هزار ورزشکار از 82 کشور آغاز شده است و تا عصر چهارشنبه 27 آبان نیز ادامه دارد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار