ایلام؛

فرمانداری ها برای برگزاری باشکوه انتخابات از همه امکانات استفاده کنند

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: فرمانداری ها از همه منابع انسانی، امکانات و تجهیزات اداری و دولتی باید برای برگزاری باشکوه انتخابات اسفندماه امسال استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازایلام؛ حسین کلانتری اعلام کرد: مسئولان امر باید نارسایی ها و مشکلات حوزه کاری را ارائه کنند تا با رصد آنها، شرایط مطلوب برای برگزاری انتخابات در همه نقاط استان را فراهم کنیم.

کلانتری اضافه کرد:مخابرات استان ایلام باید در اسرع وقت نسبت به رفع نواقص آنتن دهی تلفن همراه و شبکه اینترنت در همه حوزه های انتخابیه استان اقدام کند تا شاهد مشکلات در این حوزه نباشیم.

وی با اشاره به پروسه سخت و نفس گیر انتخابات و حضور نیروهای با تجربه در این حوزه،افزود:فرمانداران از نیروهای مورد اعتماد که توانایی انجام امور خطیر اجرای انتخابات را دارند استفاده کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام با اشاره به نقش و اهمیت انتخابات در کشور گفت: انتخابات یک امانت و آزمون است و سلامت، تعهد و توانایی از شاخصه های مجریان انتخابات است ضمن اینکه فراهم کردن شرایط برای حضور باشکوه مردم با سلایق و گرایش های فکری و سیاسی هدف دولت تدبیر و امید برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر خلق حماسه بزرگ سیاسی است.
 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.