مدیرمرکز بزرگ اسلامی غرب کشور؛

ضرورت تقویت مذهب امام شافعی برای وحدت امت اسلامی

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: تقویت مذهب امام شافعی برای وحدت امت اسلام، بصیرت دهی و مقابله با کفر جهانی بسیار با اهمیت و ضروری است.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،حجت الاسلام علی اکبر نصرتی در جلسه هم اندیشی برگزاری سومین پیش کنگره امام شافعی در فرمانداری سقز گفت: هویت امام شافعی باید به هویت مسلمانان تبدیل شود و این امر باید به عنوان یک راهبرد اساسی برای امت شناخته شود.

وی افزود:دین باوری، خدا محوری، ایمان و بصیرت دینی سرمایه اصلی مسلمانان است و مذهب امام شافعی در عالم اسلام بسیار تاثیر گذار است.
او با بیان اینکه امروزه اسلام و انسانیت توسط کفر جهانی تهدید می شود گفت: ظرفیت های ارزشمندی چون فقه امام شافعی داریم که باید به سرمایه زندگی مسلمانان تبدیل شود تا هجمه های کفر رو به افول رود.
مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تاکید کرد: مذهب امام شافعی در شدت بخشیدن به حرکت امت به سمت تعالی نقش مهمی دارد و اگر اکنون لیبرالیسم، رسانه های بیگانه و جریان های افراطی بر پیروان مذهب شافعی تاثیر منفی گذاشته به دلیل دور شدن از فقه ایشان بوده است.

نصرتی با اشاره به اینکه امروز جبهه کفر به عنوان جبهه باطل در برابر جبهه حق اسلام قرار گرفته است گفت:اختلاف های جزئی در بین مسلمانان وجود دارد در صورتی که تنوع مذهبی در اسلام به این معناست که راه های رسیدن به مقصود که همان خدا و حقیقت است زیاد هستند و دشمن درصدد است که از حقیقت و دین دور شویم. 

انتهای پیام/گ

برچسب ها: تقویت ، اهمیت ، وحدت ، ضرورت ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.