کرمان؛

امسال 436 نفر در تصادفات استان جان باختند

جانشین فرمانده پلیس راه استان کرمان گفت: در هفت ماه ابتدای سال جاری 1665 فقره تصادف فوتی و جرحی در حوزه جاده های پلیس راه استان کرمان اتفاق افتاده که بر اثر آن 436 نفرفوت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرهنگ علی رضایی در نخستین همایش راهداری و حفظ اراضی دولتی که درمحل فرمانداری رفسنجان برای بخشداران و دهیاران و شوراهای اسلامی این شهرستان برگزار شد افزود: از ابتدای امسال تا کنون در جاده های روستایی و شهری استان کرمان یک هزار و 665 فقره تصادف منجر به فوت و یا جرحی اتفاق افتاده که از این تعداد 271 فقره تصادف فوتی با 436 نفر فوتی رخ داده و یکهزار و 394 فقره تصادف جرحی با دو هزار و 344 نفر مجروح بوده است.

وی بیان کرد: همچنین از امار تصادفات در استان کرمان، 535 فقره با موتور سیکلت تصادف شده که 67 نفر منجر به فوت و 673 نفر هم مجروح داشتیم.

وی افزود: از زمان راه اندازی پاسگاه پلیس راه شهرستان رفسنجان از سال گذشته تا کنون 330 فقره تصادف فوتی و جرحی در این شهرستان بروز کرده که 40 نفر در این تصادفات جان خود را از دست داده اند و 403 نفرهم مجروح شدند.

بیش از 69 هکتاراز اراضی دولتی در رفسنجان رفع تصرف شد

فرماندار رفسنجان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون حدود 69.5 هکتار از اراضی دولتی در رفسنجان از دست متخلفان ازاد و به دولت بازگردانده شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حمید ملانوری در نخستین همایش راهداری و حفظ اراضی دولتی که درمحل فرمانداری رفسنجان برای بخشداران و دهیاران و شوراهای اسلامی این شهرستان برگزار شد افزود: راهها در هر منطقه ای جزء زیرساخت اصلی و منابع اصلی توسعه هستند اما امروز در بحث حوادث رانندگیدر این راهها اتفاقات ناگواری در سطح کشور و استانها و شهرستانها رخ می دهد.

وی محور رفسنجان به زرند و محور رفسنجان به نوق را از پرحادثه ترین محورهای استان کرمان یاد کرد و افزود: بایستی راههای روستایی و شهری تقویت شوند در این راستا می توان از مشارکت خیرین کمک گرفت و در بحث آسفالت راههای روستایی و شهری و نصب علائم هشداردهنده بیشتر کار کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.