شهرکرد؛

وصول 59 مقاله به نخستین همایش خانواده متعادل و توسعه پایدار

59 مقاله به دبیرخانه نخستين «همايش خانواده متعادل و توسعه پايدار» در استان چهارمحال و بختیاری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری، از وصول 59 مقاله به دبیرخانه نخستين «همايش خانواده متعادل و توسعه پايدار» در شهرکرد خبر داد.

فاطمه دوستی گفت: محققان و دانش پژوهان استقبال مطلوبی از این همایش داشته اند.

گفتنی است؛ اداره كل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری با همكاری و مشاركت ساير دستگاه ها، همايش «خانواده متعادل و توسعه پايدار» را سه شنبه 24 آذرماه امسال همزمان با هفته پژوهش، در دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهركرد برگزار می کند.

محورهای مشخص شده اين همايش در فراخوان پژوهش های كاربردی؛ خانواده و سلامت روان، آسیب‌شناسی نهاد خانواده، خانواده و مسائل جنسی، معنویت و خانواده متعادل، زن و مدیریت خانواده، خانواده شهدا و ایثارگران، خانواده و دین، خانواده و قانون، خانواده و اقتصاد، خانواده و امنیت، خانواده تک والد، آسیب شناسی و تدوین الگوهای همسرگزینی، خانواده فضای مجازی، شبکه های اجتماعی، سیاست‌های افزایش جمعیت و خانواده، خانواده و فضاسازی شهری، خانواده و فرهنگ شهروندی، و خانواده و آینده پژوهی اعلام و مهلت ارسال آثار نیز امروز 25 آبان بود.

علاقمندان برای كسب اطلاعات بيشتر به نشانی www.h94.ir مراجعه و یا با تلفن دبیرخانه همایش به شماره 03832251837 تماس بگیرند.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.