فینال زودرس عباسی در مسابقات قهرمانی جهان

سجاد عباسی سانداکار تیم ملی کشورمان امروز در مرحله يک چهارم نهايی مسابقات قهرمانی جهان اندونزی با حریف قدرتمندی از چين مبارزه می کند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  در ادامه سيزدهمين دوره رقابت هاي ووشوي قهرماني بزرگسالان جهان که با حضور هزار ورزشکار از 82 کشور در شهر جاکارتاي اندونزي در حال پيگيري است،صبح امروز سه شنبه 26 آبان جعفر شيرزاد، سجاد عباسي و محسن محمدسيفي مقابل حريفان خود به برتري دست يافتند و راهي مرحله بعد شدند.
در مرحله يک چهارم نهايي وزن 65 کيلوگرم، جعفر شيرزاد برابر عبداله رمزي از الجزاير به برتري دست يافت و راهي مرحله نيمه نهايي شد تا "جي فو ژي" از چين را پيش روي داشته باشد.
شيرزاد در مراحل قبلي نيز سانداکاراني از آمريکا و فيليپين را شکست داده بود.
در مرحله يک چهارم نهايي وزن 70 کيلوگرم، محسن محمدسيفي مي بايست با نماينده اوکراين مبارزه مي کرد که سانداکار اوکرايني در ميدان حاضر نشد تا سيفي برنده اعلام شود. وي در ديدارنيمه نهايي با علي القياصي از اردن مبارزه خواهد کرد.

محسن محمدسيفي در ديدارهاي قبلي برابر نمايندگاني از انگليس و ويتنام به برتري رسيده بود.

سجاد عباسي سانداکار وزن 75 كيلوگرم كشورمان پس از استراحت در دور نخست، امروز به مصاف حريفي از برمودا رفت و به راحتي پيروز شد تا راهي مرحله يک چهارم نهايي شود.

وي در اين مرحله عصر امروز با حريف قدرتمندي از چين روبرو مي شود.

گفتنی است: مسابقات ووشو قهرمانی جهان تا چهارشنبه شب 27 آبان ادامه خواهد داشت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار