کرمانشاه؛

رسیدگی ویژه به جرائم سرقت در دستور کار دادستانی

به گفته دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه رسیدگی ویژه به بحث جرایم خاص در راستای دستورالعمل صادره از سوی ریاست قوه قضاییه و تاکیدات رییس کل دادگستری استان است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ به گفته دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه رسیدگی ویژه به بحث جرایم خاص در راستای دستورالعمل صادره از سوی ریاست قوه قضاییه و تاکیدات رییس کل دادگستری استان است.

 مجتبی ملکی گفت: هر موضوعی که بحث امنیت جامعه را به مخاطره بیاندازد جزجرایم خاص است و ما وظیفه داریم به صورت ویژه به آنها رسیدگی کنیم .متاسفانه در سطح کشور سرقت حجم بالایی از پرونده های دستگاه قضایی را به خود اختصاص می دهد.
 
 وی  با اشاره به اختصاص 4 شعبه ویژه بازرسی و دادیاری در دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه جهت رسیدگی پرونده های سرقت افزود:در دادگستری استان و در دادگاه تجدیدنظر استان نیز شعبی به بحث سرقت رسیدگی می کنند.

ملکی با بیان اینکه عدم روشنایی معابر می تواند منجر به بروز سرقت شود ادامه داد:نصب دوربین های مداربسته در صنوف مختلف و در مشاعات آپارتمانها و پیوست سیستم های پایش تصویری نیروی انتظامی و شهرداری با یکدیگر می تواند سرقت کاهش دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.