قزوین؛

2 سارق قطعات و محتویات داخل خودرو دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از بازداشت 2 سارق قطعات و محتویات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ رضا اکبریاظهر کرد: پس از دستگیری یک سارق محتویات درون خودرو به وسیله مأموران کلانتری 12 بازار شهرستان قزوین، این سارق در بازجویی به سه فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد و سپس در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین اضافه کرد: مأموران کلانتری 12 بازار شهرستان قزوین در اقدامی دیگر موفق به دستگیری یک سارق قطعات خودرو شدند.

اکبری بیان کرد: با بازجویی‌های تخصصی که از سوی نیروهای انتظامی این کلانتری در شهرستان قزوین صورت گرفت سارق یاد شده به چهار فقره سرقت قطعات و محتویات درون خودرو نیز اعتراف کرد که با تکمیل پرونده، بازداشت و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

این مسئول اظهار کرد: سرقت از جمله جرایمی است که امنیت و آرامش جامعه را به خطر می‌اندازد و بنابراین موجب ایجاد ناامنی در جامعه می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: همه شهروندان باید توصیه‌های پلیس در خصوص چگونگی نگهداری صحیح اموال را جدی بگیرند و برای حفظ آرامش و امنیت خود و دیگران هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه تلفنی 110 به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 
انتهای پیام/ب



برچسب ها: قطعات ، خودرو ، دستگیر ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.