عضوگیری داعش در فضای مجازی

رییس آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا-سیا- گفته است این سازمان جاسوسی می دانسته که داعش قصد حمله به اهداف ویژه ای در خاک اروپا دارد.

عضوگیری داعش در فضای مجازیبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رییس آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا-سیا- گفته است این سازمان جاسوسی می دانسته که داعش قصد حمله به اهداف ویژه ای در خاک اروپا دارد.

"جان برنان" که به ندرت در مجامع عمومی ظاهر می شود این بار در نشست عمومی امنیت جهانی ۲۰۱۵ در واشینگتن شرکت کرد و گفت جاسوس هایش می دانسته اند که دولت اسلامی-داعش- برنامه هایی برای حمله به کشورهای اروپایی دارد و حتی چندین بار به مقامات این کشورها هشدارهای لازم را نیز داده بوده است.

برنان گفت حملات روز جمعه به پاریس او را غافلگیر نکردند چرا که وی می دانسته که داعش به اروپا حمله خواهد کرد. او ادامه داد داعش در عرض چند روز چنین تصمیمی را نگرفته بود؛ آنها ماهها بود که روی حمله به پایتخت های اروپایی برنامه ریزی و فکر کرده اند و ما انتظار داریم که آنها حملات بیشتری را نیز به اروپا ترتیب دهند.

رییس سیا افزود ما می دانستیم که داعش خود را به خشونت ها در داخل مرزهای عراق وسوریه محدود نخواهد کرد چرا که هدف داعش مشخص و ساده است، یعنی هدف آنها فقط کشتار است.
برنان همچنین با اشاره به تبلیغات و عضوگیری داعش در فضای مجازی گفت آنها به شدت در شبکه های اجتماعی فعالند چرا که دیگران را با پرچم مذهب به سوی اعمال خشونت جذب می کنند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



منبع: سایبربان


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۳ ۱۸ دی ۱۳۹۴
خوب مرتیکه شماکه اطلاعات داشتین چرا به کشورهای دوست خودتون کمک نکردین نامردا؟
آخرین اخبار