ساری؛

ترافیک هسته مرکزی شهرها بزرگترین مشکل درون شهری

بزرگترین مشکل درون شهری ترافیک هسته مرکزی شهرها است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدير حمل و نقل و ترافيک استانداری مازندران در نشست هم اندیشی و تعامل مدیران حمل و نقل شهرهای مازندران گفت: بزرگترین مشکل درون شهری ترافیک هسته مرکزی شهرها است که باید سمت و سویی برویم که به دنبال ایجاد پارک در مبادی ورودی هسته مرکزی شهر باشیم که یک منبع درآمد خوبی برای سازمان های حمل و نقل است.

پژمان اژدری افزود: وجود سازمان های حمل و نقل ترافیک در 4 شهر بزرگ استان می تواند ضمن ارائه راهکارهای حل معضل ترافیکی در کلیه امور حمل و نقل تاثیر گذار باشد.

مدير حمل و نقل و ترافيك استانداری مازندران با بیان این که راه اندازی سرویس متمرکز توسط سازمان های حمل و نقل شهرداری های مازندران می تواند منبع درآمد خوبی باشد ادامه داد: اینگونه سرویس ها می تواند با کمک بخش خصوصی صورت گیرد که در امر تعویض روغن و سایر خدمات علاوه بر ماشین های حمل ونقل سازمانها به مردم هم سرویس بدهد.

اژدری با اشاره به عدم افزایش تاکسی در شهرهای مازندران خاطرنشان کرد: به هیچ وجه در سال 94 افزایش تاکسی نخواهیم داشت و شهرداری ها باید تابع مقررات باشند و کلیه رانندگان وانت داران تابع مقرارت سازمان تاکسیرانی هستند و اتاق اصناف اجازه ورود به این بخش را ندارد.

مدير حمل و نقل و ترافيك استانداری مازندران تصریح کرد: سرویس های مدارس زیر نظر تاکسیرانی قرار دارد و ورود آژانس های تاکسی بدون گرفتن کارت و برچسب ممنوع می باشد که مسئولیت سرویس دانش آموزان برعهده مدیران مدارس است و در صورت بروز هرگونه حوادثی باید پاسخگو باشند.

اژدری یادآور شد: دبیری شورای حمل و نقل ترافیک شهرستانهای مازندران برعهده سازمان های حمل و نقل شهرداری می باشد که ریاست آن برعهده فرمانداران است.

شهردار آمل گفت: اهمیت حمل و نقل بر کسی پوشیده نیست و باتوجه به شرایط اقتصادی کشور دچار مشکلات هستیم.

احمد امیرسلیمانی با اشاره به اينکه پيشرفت تکنولوژی و ساخت خودروهای متعدد روز به روز بر اهميت موضوع حمل و نقل درون ‌شهری افزوده است، افزود: با گذشت زمان، تاثير گذاری موضوع حمل و نقل نمود بيشتری پيدا می ‌کند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت

برچسب ها: ساری ، ترافیک ، شهر ، مشکل ، درون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.