ساری؛

مادران و همسران شهدا بهترین الگو برای زنان سرزمین

مادران و همسران شهدا بهترین الگو برای زنان سرزمین هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در آیین تکریم از مادران و همسران شهدای آزادسازی سوسنگرد با بیان اینکه مادران و همسران شهدا بهترین الگو برای زنان سرزمین هستند گفت: مادران و همسران شهید بامعرفت به‌ جا و عالمانه نسبت به اسلام و ولی زمان خود و پرورش فرزندانی ناب توانسته‌اند پرچم پرافتخار ایران اسلامی را بر بلندای تاریخ بشریت به اهتزاز درآورند.

مریم جمشیدی با گرامیداشت حماسه آزادسازی سوسنگرد افزود: این حماسه نقطه عطف راهبردی و جدی در فراهم‌سازی زمینه‌های تحول در وضعیت جنگ و پیشبرد هدف بیرون راندن اشغالگران بعثی و دست‌یابی به پیروزی‌های سرنوشت‌ساز در تداوم دفاع مقدس بشمار می‌رود.

مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران یادآور شد: قدر و منزلت مادران و همسران شهدا در حمایت و همراهی همراه با بصیرت و آگاهی بر هیچ تفکر پویایی پوشیده نیست و پاسداری از یاد شهدا در زمانه کنونی برای داشتن یک جامعه دینی با هویت ریشه‌دار اظهر من الشمس است.

جمشیدی افزود: آنچه در کربلا ماند نام مادران شهیدی است که همواره یادشان باقی و آنچه زینت این مادران و همسران است تأسی از زینب سلام‌الله که صبری بزرگ به بلندای تاریخ را به بشریت هدیه داده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف

برچسب ها: ساری ، مادران ، همسران ، شهدا ، الگو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.