سید حسن آقا خواهد آمد

يک عضو حزب کارگزاران از احتمال کانديداتوري صادق خرازي از حوزه انتخابيه قم در انتخابات مجلس و همچنين احتمال حضور سيد حسن خميني در انتخابات مجلس خبرگان خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، يک عضو حزب کارگزاران از احتمال کانديداتوري صادق خرازي از حوزه انتخابيه قم در انتخابات مجلس و همچنين احتمال حضور سيد حسن خميني در انتخابات مجلس خبرگان خبر داد.

حسين مرعشي با بيان اين مطالب افزود: در حال حاضر هيچ بحثي در خصوص ائتلاف ميان اصلاح طلبان و اصولگرايان وجود ندارد.

وي ادامه داد: اصلاح طلبان بر اساس رهنمودهايي که آقاي خاتمي رهبر اصلاحات داشتند، سازوکاري مشخص به عنوان شوراي عالي سياست گزاري انتخابات اصلاح طلبان تشکيل دادند که در اين شورا همه احزاب عضو شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات به همراه احزابي جديد همچون ندا و اراده ملت حضور دارند و به نحوي ائتلاف بين اصلاحات شکل گرفته و در حال حاضر فقط درباره مصاديق کانديداها و سياست هاي اصلي بحث مي‌شود که اين موضوعات نيز به موقع اعلام خواهد شد.

اين عضو حزب کارگزاران با تاکيد بر اينکه اصلاح طلبان مشکل وحدت داخلي نخواهند داشت، تصريح کرد: ممکن است اصلاح طلبان در قم از آقاي لاريجاني حمايت کنند و در عين حال ممکن است در مقابل ايشان کانديدا نداشته باشيم يعني از سه کرسي نمايندگي قم ، دو کانديدا معرفي کنيم و کانديداي سوم نداشته باشيم اما اين موضوع به اين معنا نيست که در قم ليستي ارائه نمي دهيم و در حال حاضر احتمال دارد آقاي خرازي در قم کانديدا شود که اگر اين اتفاق بيفتد جبهه اصلاحات از ايشان در قم حمايت مي‌کند.

مرعشي در خصوص برنامه اصلاح طلبان براي انتخابات مجلس خبرگان نيز خاطرنشان کرد:‌به دليل اينکه بحث مجلس خبرگان در صلاحيت علماء است قرار است احزاب اصلاح طلب از جمع بندي مجمع مدرسين و مجمع روحانيون حمايت کنند.

وي همچنين اظهارکرد: فکر مي کنم سيد حسن خميني نيز در انتخابات خبرگان وارد شوند.

اين عضو حزب کارگزاران در پايان تاکيد کرد:‌بستن ليست خبرگان اصلاح طلبان توسط آيت الله هاشمي رفسنجاني نيز شايعه است و موضوعي است که بايد بين علما تصميم گيري شود.
منبع: ایسنا
 برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.