ارومیه؛

شاکله هویتی و تشکیلاتی سبب تقویت تربیت اجتماعی دانش آموزان می شود

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: حضور دانش آموزان در محافل فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ... تاثیر بسزایی در تربیت اجتماعی و رشد و بالندگی دانش آموزان دارد

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ "قدرت اله قاسمی" معاون پرورشی و فرهنکی آموزش و پرورش آذربایجان غربی در آیین افتتاحیه گرده همایی سه روزه یاور مربیان فرزانه استان که در اردوگاه معلم ارمیه در حال برگزاریست؛ اظهار داشت: یاور مربیان به عنوان سفیران در مدارس ایفای نقش می کنند.

وی افزود: دانش آموزان باید از فرصت های نوجوانی و جوانی خود بهترین بهره وری را داشته باشند چرا که اصلی ترین و مهم ترین هویت انسان در این دوران شکل می گیرد.

قاسمی ادامه داد: حضور دانش آموزان در محافل فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ... تاثیر بسزایی در تربیت اجتماعی و رشد و بالندگی دانش آموزان دارد چرا که این حضور سبب تقویت شاکله هویتی و تشکیلاتی آنان می شود.

وی اضافه کرد: عقل و اخلاق بارزترین تفاوت انسان با سایر موجودات است و چنان چه همدلی، همزبانی، همراهی، تدبیر و امید که گوهر گمشده بشریت است، تقویت شود تعالی و رشد افراد نیز به دنبال آن فراهم می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی تصریح کرد: آغاز زندگی از هنگام تحول شروع می شود که دانش آموزان باید از فرصت های امروز به عنوان سرمایه های گران بها در آینده استفاده نمایند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.