وزیر علوم احکام رؤسای هفت دانشگاه را صادر کرد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری براساس تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، در احکام جداگانه‌ای رؤسای دانشگاه‌های پیام نور، رازی کرمانشاه، محقق اردبیلی، مراغه، سلمان فارسی کازرون، شهید چمران اهواز و کوثر را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمد ‌فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، براساس تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، در احکام جداگانه‌ای روسای دانشگاه‌های پیام نور، رازی کرمانشاه، محقق اردبیلی، مراغه، سلمان فارسی کازرون، شهید چمران اهواز و کوثر (ویژه خواهران) را منصوب کرد.

براساس این احکام،  علی اصغر رستمی ابوسعیدی به ریاست دانشگاه پیام نور، محمد ابراهیم اعلمی آل آقا به ریاست دانشگاه رازی کرمانشاه، گودرز صادقی هشچین به ریاست دانشگاه محقق اردبیلی، فرهاد براتی به ریاست دانشگاه سلمان فارسی کازرون، غلامحسین خواجه به ریاست دانشگاه شهید چمران اهواز ، محمد علی لطف الهی یقین به ریاست دانشگاه مراغه و محمد‌ علی رباط‌جزی به ریاست دانشگاه کوثر (ویژه خواهران)  منصوب شدند.

در این احکام آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی در امر آموزش عالی و بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به موجب این حکم برای مدت چهار سال به عنوان رئیس دانشگاه منصوب می‌‌شوید.

در ادامه این حکم آمده است : انتظار است که بر اساس اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره‌مندی از تجربیات مفید استادان، محققان و کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و همفکری با سایر مسئولان، گام‌های مؤثری در جهت اعتلای نظام آموزش عالی کشور و نقش‌‌آفرینی آن در اقتصاد دانش‌بنیان و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بردارید. ضروری است در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه با اتکال به خدای تعالی بکوشید.

گفتنی است پیش از این روسای مورد اشاره با سمت سرپرست دانشگاه مشغول فعالیت بودند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار