آل اسحاق: حق رشد در ایران کمیته مشخصی ندارد

دبیر کمیته انضباطی باشگاه نفت اظهار داشت :متاسفانه ماجرای حق رشد به دلیل نبودن کمیته ای در فدراسیون فوتبال پیگیری ندارد.

 
حسین آل اسحاق در گفت وگو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص ماجرای حق رشد بازیکنان لیگ برتری اظهار کرد :متاسفانه علی رغم وجود موادی در خصوص حق رشد در آئین نامه نقل و انتقالات فدراسیون فوتبال به دلیل نبودن کمیته ای برای پیگیری آن اقدامات مناسبی در این باره انجام می شود.
 
وی افزود :باشگاه نفت از تیم هایی است که نزدیک به هشت بازیکن خود را به سایر باشگاه های لیگ برتری انتقال داده بدون این بتواند که حق رشد این بازیکنان را که همه آن ها در تیم نفت پرورش یافته اند اخذ کند.بسیاری از باشگاه های لیگ برتری برای این موضوع درگیر هستند و باید فدراسیون فوتبال کمیته ای برای سازماندهی حق رشد تشکیل دهد.
 
وی ادامه داد :به هر حال این موضوع حساس است و با توجه به این که باشگاه های لیگ برتری در آن متضرر می شوند باید هرچه سریع تر ضوابط و مقررات آن به طور کامل مشخص و کمیته ای برای پیگیری آن تشکیل شود.
 
آل اسحاق درباره شایعات شکل گرفته مبنی بر شکایت باشگاه سایپا از نفت در خصوص حق رشد امین حاج محمدی بیان کرد :هیچ اطلاعی از این موضوع نداشته و در جریان آن نیستم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار