۵۰ نفر از پیش آهنگان پیشتاز آذربایجان غربی با حضور در مسیرپل میانگذر دریاچه ارومیه و روی کشتی به نمک نشسته وریختن آب به بستردریاچه ارومیه،حمایت وکمک خودبرای احیای این نگین زیبای شمالغرب کشور را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ هدف از این آیین نمادین همدلی و همزبانی عمومی در تمامی برنامه های احیای دریاچه بود که با سر دادن شعار «همه با هم برای احیای دریاچه ارومیه تلاش کنیم» توسط این دانش آموزان ارائه شد.

فرشید سعدآبادی مسئول کارگروه فرهنگی و اجتماعی ستاد استانی احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی در این آیین نمادین با بیان اینکه عموم مردم باید احیای دریاچه ارومیه را جدی بگیرند، اظهار کرد: از هرگونه فعالیتی که در راستای اهداف احیای دریاچه ارومیه باشد حمایت خواهیم کرد.

حسین عباس زاده سرپرست سازمان دانش آموزی استان نیز در این آیین از دانش آموزان خواست در راستای گسترش فرهنگ مصرف بهینه آب در جامعه تلاش کنند.

وی با تقدیر از اقدامات دولت تدبیر و امید و ستاد احیای دریاچه ارومیه نیز گفت: امیدواریم با همکاری مردم و مسئولان در سال همدلی و همزبانی مقدمات اجرای هرچه بهتر پروژه های احیای نگین فیروزه ای شمالغرب کشور در سال های آتی فراهم شود.

اولین اردوی پیش آهنگان پیشتاز و فرزانه در سال تحصیلی جدید با حضور ۴۰۰ دانش آموز و ۲۳ مربی و مدرس همراه استان در اردوگاه معلم ارومیه برگزار می شود و دانش آموزان در این اردوی سه روزه درشش گروه تدبیر، امید، دولت و ملت، همدلی، همزبانی و همکاری حضور خواهند یافت


انتهای پیام/گ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.