قزوین؛

قزوین میزبان بزرگداشت شیخ مجتبی قزوینی

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد قزوین گفت: کنگره شیخ مجتبی قزوینی روز 25 آذرماه مصادف با سالروز سفر رهبر معظم انقلاب در 12 سال پیش به قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛مهدی احمدی افزود: این همایش با برنامه ریزی‌های مدون در کارگروه‌های مختلف در هفته پژوهش برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: برای تهیه محتوای مناسب این کنگره با تعدادی از مراجع تقلید قم، برخی از اندیشمندان و علما در مشهد مقدس، حجت الاسلام ابراهیمی رئیس حوزه برادران قزوین و اساتید برجسته کشوری مشورت صورت گرفت تا بهترین بزرگداشت برای این عالم برجسته در استان انجام شود.

این مسئول فرهنگی ابراز کرد: این کنگره در روز 25 آذرماه مصادف با سالروز سفر رهبر معظم انقلاب در 12 سال پیش به قزوین برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: رهبری در این سفر فرمودند:" نسل جوان باید به مسائل فرهنگی و مفاخر استان خود تکیه کنند."، کنگره شیخ مجتبی قزوینی با هدف عمل به این سخن رهبری و شناساندن بزرگان استان به قشر جوان اجرایی می‌شود.

احمدی با بیان اینکه قزوین میزبان بزرگداشت شیخ مجتبی قزوینی در هفته پژوهش است، بیان کرد: آیت الله سید جعفر سیدان، دکتر مهدی محقق، حجت الاسلام حسینی از کمیسیون فرهنگی، دکتر موسوی گرمارودی و آقای عربشاهی از سخنرانان این کنگره هستند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.