مهم ترین اخبار و رویدادهای اقتصادی امروز

از قدرت چانه‌زنی در قیمت خوراک پتروشیمی تا زنگ خطر کاهش مصرف سرانه شیر در مهم ترین اخبار اقتصادی امروز.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهم ترین عناوین اقتصادی امروز به شرح زیر است:

تعیین قیمت خوراک پتروشیمی قدرت چانه‌زنی در بازار را افزایش می‌دهد

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: ورود بیش از حد دولت در تعیین قیمت خوراک پتروشیمی در آینده برای تولیدکننده مشکل‌ساز خواهد بود چرا که قیمت بر اساس عرضه و تقاضا و شرایط بازار تعیین می‌شود.
رئیس هیئت مدیره ستصا گفت: سازندگان ایرانی قطعات، استانداردهای اروپا را کاملا رعایت می کنند. به همین دلیل تولیدات ما از نظر استاندارد کیفیت قطعه برای خارجی ها قابل قبول است.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: تا زمانی که هیأت وزیران مصوبه را اصلاح نکند واگذاری صورت نخواهد گرفت ولی اینکه این مصوبه اصلاح شود اطلاعات چندانی ندارم.
مدیرعامل توسعه سرمایه گذاری شرکت ملی با اشاره به اینکه درحال حاضر 67 طرح نیمه تمام در دست اجرا است گفت: برای برنامه ششم توسعه 36 طرح دیگر را در دستور کار خود قرار داده‌ایم که این طرح‌ها نیازمند سرمایه گذاری هستند.

امروز آسمان تهران در پاره ای نقاط مه آلود همراه با بارش پراکنده است و در بعدازظهر رعد و برق و بارش برف در ارتفاعات انتظار می رود.
نائب رئیس اول کمیسیون کشاورزی گفت: در حال حاضر حدود 800 هزار حلقه چاه وجود دارد که 400 هزار حلقه آن مجاز و مابقی غیرمجاز است.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه با سهم مشارکت شرکت‌های شرکت‌های راهسازی در پروژه‌ها به عنوان ضمانت موافقم، گفت: اگر پیمانکاران در پروژه‌ها تعجیل داشته باشند، دولت پرداخت سود به آنها را تضمین می‌کند.

مدیر عامل اتحادیه دامداران گفت: با توجه به کاهش قدرت خرید مردم، دولت باید راهکار خاصی را برای افزایش تولید شیر خام در کشورارائه دهد.
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان مرغ گوشتی با اشاره به تزریق 2 هزار و 500 میلیارد تومان نقدینگی به بخش خودرو گفت: اگر چنین رقمی به صنعت تولید مرغ گوشتی تزریق می‌شد میزان صادرات این کالای پروتئینی از کشور از 100 هزار تن در سال به 500 هزار تن می‌رسید.
بر اساس آمار گمرک در هفت ماهه نخست سال انواع پرندگان شکاری وانواع خزندگان از ایران صادر شد.

امروزسکه طرح قدیم با نرخ 904 هزار تومان و یورو نیز با نرخ 3 هزار و 859 هزار تومان در بازار معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/



برچسب ها: اخبار ، اقتصاد ، رویداد ، شیر ، سکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار